شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » اراده کارآفرین برتر افغانستانی مثال‌زدنی است

«یوسف فتح‌الهی» مدیر عامل شرکت اریس سازه پارسیان «سناتور» در پنجمین محفل دیدار آشنا به بیان فعالیت‌های شرکت سناتور و آشنایی خود از کارآفرین برتر افغانستانی پرداخت.

فعالیت کارآفرین برتر افغانستان در صنعت ریخته‌گری

مدیر عامل شرکت سناتور در این محفل با اشاره به وضعیت صنعت ریخته‌گری در جهان گفت: صنعت ریخته‌گری در ایران و کشور چین است و از کشورهای اروپایی رانده شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارآفرین برتر افغانستان در صنعت ریخته گری گفت: وقتی با آقای موسوی آشنا شدم و فهمیدم که وی افغانستانی است بسیار خوشحال شدم پشتکار و اراده آقای موسوی مثال زدنی است و در هر زمینه‌ای فعالیت کند قطعا موفق خواهد شد.

تقدیر از کارآفرینان برتر افغانستان 

پنجمین محفل دیدار آشنا با تقدیر از دو دهه فعالیت‌ اقتصادی و صنعتی مهاجرین افغانستانی روز گذشته  برگزار شد.

«ارایه خدمات و قوانین جمهوری اسلامی ایران برای سرمایه‌گذاری» و «بررسی مشکلات تجار ایران و افغانستان» و «ارایه راهکار برای حل مشکلات» با حضور مسئولان اتاق تجارت و بازرگانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تقدیر از سید مهدی موسوی کارآفرین برتر افغانستان

در این محفل که با حضور جمعی از فرهیختگان و شخصیت‌های ادیب و مسئولان سیاسی و اقتصادی ایران و افغانستان برگزار شد از دو دهه تلاش، فعالیت و مدیریت «سید مهدی موسوی» در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، اشتغال و کارآفرینی تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم از ۳ کارآفرین برتر افغانستانی در عرصه صنعت از جمله «عبدالقیوم بیانی» هنرمند و طلاکوب مقیم اصفهان و «حسین علی اسماعیلی» و «برادران محمدی» تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان