شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » بهبود وضعیت امنیتی شهروندان در ولایات مختلف

معاون سخنگوی  وزارت دفاع ملی  گفت: با کمک نیروهای  نظامی  و ارتش  امنیت نسبی در  ولایات مختلف کشور برقرار شده و شهروندان در فضای امن تری زندگی می‌کنند.

محمد رادمنش، معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی گفت: در حال حاضر ۱۷ عملیات به گونه‌ی تهاجمی در سیزده ولایت کشور جریان دارد.

وی افزود:  طالبان به حد کافی ضعیف شده اند؛ اما تلاش‌ها برای نابودی لانه‌های طالبان و شکست صفوف آنان همچنان در  جریان است.

رادمنش ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته در یک عملیات نظامی ۲۷ طالب کشته و سه تن از آنها  زخمی شده اند.

معاون سخنگوی وزارت دفاع اظهار داشت:  ارتش از تمام امکانات خود برای نابودی تهدیدات امنیتی و سرکوب دشمنان استفاده خواهد کرد.

در  همین راستا  مقام‌های محلی در ولایات قندوز و هلمند، وضعیت امنیتی این ولایات را رضایت‌بخش و آرام گزارش کرده اند.

همچنین محفوظ الله اکبری، سخنگوی زون ۸۰۸ سپین‌زر به تلویزیون یک گفته است، خوشبختانه مردم عید را در زون شمالی به آرامی سپری کرده و در حال حاضر عملیات در قلعه‌ی ذال جریان دارد.

وی عنوان کرد: شماری از روستاها مشمول مرکز این ولسوالی پاکسازی شده و عملیات هوایی در دیگر ساحاتی که طالبان فعالیت دارند ادامه دارد.

عمر زواک، سخنگوی ولایت هلمند نیز گفته است: تهدیدات در مناطقی که طالبان عملیات مخفیانه انجام می‌دادند کاهش یافته و اکنون اوضاع امنیتی در این ولایت بهتر شده است.

هر چند شهر  کابل در  روز پنجشنبه و همچنین ولایت ننگرهار در روز  جمعه شاهد انفجار دو ماین مغناطیسی بوده اند، اما با این حال مردم خواستار این هستند که این آرامی نسبی  نباید نیروهای امنیتی را غافلگیر کند، بلکه آنان باید بر گسترش ساحه‌های زیر اختیارشان بکوشند و با جدیت بیشتری با هراس افگنان مقابله کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان