شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » حضور شگرت در کابل را به فیفا گزارش دادیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال افغانستان در جریان نشست خبری روز گذشته در فدراسیون فوتبال افغانستان، ضمن صحبت در خصوص برنامه های توسعه ای فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و سفر پیتر شگرت به کابل و حضور وی در برنامه انتخابات یکی از نامزدان ریاست فدراسیون فوتبال گزارش داد.

پیتر شگرت سرمربی سابق تیم مل فوتبال افغانستان از چند روز گذشته به دعوت هارون پوپل یکی از نامزدان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال وارد کابل شده است.

حضور شگرت که حالا هیچ سمتی در فوتبال افغانستان ندارد، باعث واکنش مقامات فوتبالی افغانستان شده است.

 آقازاده با اشاره به اتفاقات اخیر روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال در ماه آوریل در خصوص انتخابات و فوتبال افغانستان تصمیم گیری خواهد کرد.

وی گفت: اتفاقات و رخدادهای اخیر ایجاد شده توسط هارون پوپل، فیفا را شوکه کرده است  وی گفته فیفا تمامی برنامه های این کاندید را مغایر اساسنامه جهانی فیفا و فدراسیون فوتبال افغانستان خوانده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال افغانستان حضور پیتر شگرت سرمربی سابق تیم ملی فوتبال افغانستان در برنامه های انتخاباتی  هارون پوپل را یک کار غیر حرفه ای خطاب کرد و با انتقاد از حضور بی موقع و بی ربط او در افغانستان گفت: متاسفم که یک مربی که خود را حرفه ای می‌گیرد، آمده و بصورت غیر حرفه ای در کاری که مربوط وی نمی شود، دخالت می کند ما بصورت کتبی این موضوع را با فیفا در میان گذاشته و کمیته قضایی فیفا روی این مورد نیز تصمیم خواهد گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان