شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » دشمنان اسلام میخواهند که کلمه تروریست را به اسلام برچسب بزنند

مولانا عبدالقادر رحیمی؛ معاون شورای اخوت اسلامی افغانستان می گوید که درهیچ جای اسلام افراطیت، وحشت آفرینی و خشونت وجود ندارد و این دشمنان اسلام اند که میخواهد کلمه‌ای «تروریست » را بر اسلام برچسب بزنند.
«مولانا عبدالقادر رحیمی» امروز شنبه (۲۰قوس) در سمینار یک روزه‌ی که تحت عنوان ” اخوت اسلامی و وفاق ملی” از بنیاد پیامبر اعظم در کابل برگزار شده بود، گفت: پدیده پرورش تروریست بیشتر در غیر مسلمانان به گونه آشکار دیده می شود و تربیه تروریست در بیرون از جهان اسلام صورت می‌گیرد.
آقای رحیمی؛ کشور اسرائیل را یک غده سرطانی در میان جهان اسلام خواند و تمام اختلاف میان کشور های اسلامی را ناشی از نیرنگ های این اسرائیل دانست.
رحیمی تصریح کرد: دشمنان اسلام کوشش ایجاد بی اتفاقی میان امت مسلمین را دارند و امت اسلامی به این توطئه ها و تلاش های دشمن پی برده است.
وی در اخیر گفته هایش از ملت مجاهد افغانستان خواست که هدف طعمه شوم دشمنان اسلام نشود و بر دسیسه های دشمنان اسلام نه بگویند.
همچنین «حبیب الله حسام» رئیس شورای اخوت اسلامی در این سمینار گفت: طرح نفاق درعرصه سیاسی، فرهنگی وحتا در مدارس اسلامی به گونه غیر منتظره از سوی دشمنان اسلام رخنه کرده است.
رئیس شورای اخوت افزود: مردم افغانستان و امت اسلامی برای حل چالش ها میان شان از قرآن و علمای اسلام بهره نبرده؛ بلکه برای حل این چالش ها، قضاوت را به میز دشمن برده که فیصله دشمن جز طاغوت چیزی دیگری نیست.
وی افزود: دشمنان اسلام میخواهد که در افغانستان «اسلام امریکایی» را ترویج کند که اسلام امریکایی جز بی حجابی و تمرد از قانون اسلام چیزی دیگری نیست.
آقای حسام در پایان سخنرانی اش بر حل چالش ها میان مسلمین اشاره کرد: برای حل بیرون رفت این چالش ها، باید امت اسلامی به صف قرآنی و صف مرسوس (محکم) گرایید.
محمداکبری، عضو مجلس نمایندگان نیز در این رابطه می گوید: استعمار کشوران خارجی، یکی از دلایل عمده برای اختلافات، پراگندگی، وتفرقه میان امت اسلام است و همه استراتژی دشمنان اسلام بر محور ” تفرقه اندازی می چرخد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان