شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » مرز پاکستان باز نشود از هواپیما برای انتقال مهاجرین استفاده می‌کنیم

«عمر زاخیلوال» سفیر افغانستان در اسلام آباد گفت که از دولت این کشور خواسته تا همه مسافرین افغانستانی که در نتیجه مسدود شدن راه‌های پاکستان، در این کشور مانده‌اند را با  هواپیما‌های به افغانستان منتقل کند.

زاخیلوال گفت: چهارشنبه هفته گذشته در کنفرانس سران کشورها سازمان همکارى هاى اقتصادى از «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان خواست که راه‌های ارتباطی این کشور را باز کند.

وی افزود که روز نیز پنجشنبه این موضوع را با «سرتاج عزیز» مشاور امور خارجه پاکستان در میان گذاشته تا راه را به روى مسافرانی که در این کشور مانده‌اند باز شود.

زاخیلوال گفت: سرتاج عزیز به وى تعهد داده که این کار انجام خواهد شد، اما با گذشت سه روز این راه‌ها تاکنون به روى مسافرین افغانستان بسته  است.

وی افزود: اگر این راه‌ها تا ۲ روز آینده به روى مسافرین باز نشود، از دولت افغانستان می‌خواهد که همه مسافرین افغانستانی را با هواپیما به افغانستان بازگرداند که این وجهه خوبی برای پاکستان نیست.

پژواک نوشت: پاکستان از چند هفته پیش تاکنون بعد از چند انفجار و حملات انتحارى در این کشور، همه راه‌ها و مسیرهای ارتباطی خود را به روى افغانستان بسته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان