شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » گلدره امن‌ترین شهرستان کابل

«محمد عظیم» فرماندار شهرستان گلدره ولایت کابل در گفت‌وگو با خبرنگار، با تأکید بر اینکه رهبران دولت وحدت ملی اختلافات را کنار بگذارند، افزود: رهبران دولت وحدت ملی باید اختلافات درون دولتی را کنار گذاشته و تلاش کنند تا صلح و امنیت در کشور تأمین شود.

گلدره امن‌ترین شهرستان کابل

عظیم با بیان اینکه مشکل امنیتی در شهرستان گلدره وجود ندارد، تصریح کرد: گلدره یکی از شهرستان‌های امن ولایت کابل است.

وی توضیح داد: ساکنان شهرستان گلدره در فضای آرامش و صلح زندگی کرده و در حوزه فرهنگ از توسعه خوبی برخودار هستند.

فرماندار شهرستان گلدره با اشاره به زمان زمامداری طالبان در کابل گفت: در آن زمان هیچ کسی در گلدره زندگی نمی‌کرد، زیرا طالبان خانه‌های تمام مردم را به آتش کشیده بود.

محمد عظیم افزود: ساکنان گلدره پس از دولت طالبان و سقوط این گروه، زندگی تازه‌ای آغاز کرده و فضای خوبی را در یک محیط آرام و دور از خشونت به وجود آوردند.

در توسعه اقتصادی و فرهنگی پیشگام هستیم

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و امنیتی کشور تأثیری منفی به شهرستان گلدره نداشته، تصریح کرد: ساکنان این شهرستان همچنین در توسعه اقتصادی و فرهنگی پیشگام هستند.

فرماندار شهرستان گلدره ولایت کابل خطاب به گروه‌های تروریستی، گفت: غلامی بیگانگان زیبنده افغانستانی‌ها نیست و گروه‌های مخالف دولت باید از زیر پرچم بیگانگان بیرون شوند.

محمد عظیم ادامه داد: صلح آرزوی دیرینه مردم افغانستان بوده و مخالفان دولت بویژه طالبان باید از جنگ دست برداشته و به روند صلح بپیوندند.

طالبان از قانون اساسی افغانستان پیروی کنند

وی با تأکید بر اینکه قانون اساسی افغانستان بهترین قانون در منطقه است، توضیح داد: طالبان باید از قانون اساسی کشور پیروی کرده و دست از جنگ و خشونت بردارند.

فرماندار شهرستان گلدره با نگاهی به رویداد‌های خونین در سراسر افغانستان گفت: رهبران دولت وحدت ملی باید اختلافات درون دولتی را کنار گذاشته و تلاش کنند تا صلح و امنیت در کشور تأمین شود.

محمد عظیم در پایان سخنان خود از مردم افغانستان خواست تا با حفظ وحدت و همدلی، در برابر دسایس دشمنان کشور ایستادگی کرده و در شکوفایی وطن خود سهیم شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان