شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » المپياد کشوري سخنران حرفه اي با حضور پرشور جوانان مهاجر افغانستانی

دومين دوره از المپياد سخنراني و فن بيان ويژه مهاجرين افغانستاني به همت استاد محمد عليزاده و موسسه علمي اموزشي فن بيان رسا در مشهد برگزار شد.

محمد عليزاده، روانشناس و اولين هيپنوتيزم درمانگر افغانستاني،شش سال است که به تدريس اصول سخنراني و فن بيان،کارگاه هاي موفقيت و ان ال پي، زبان بدن و ارتباط موثر بين فردي مشغول است.

اين نخبه ي افغانستاني علاوه بر برگزاري بيش از ۶۰۰ جلسه آموزشي در اين چندسال موفق شده است به برگزاري کارگاه هاي ارتباط موثر بين فردي، موفقيت، سخنوري و فن بيان ويژه دانشجويان در دانشگاه فردوسي مشهد، دانشگاه حکمت رضوي، دانشگاه آزاد اسلامي و همچنين در شعبات جهاد دانشگاهي مشهد.

ايشان بعنوان مدير اجرايي و صاحب امتياز سري مسابقات سخنران حرفه اي که براي اولين بار در جامعه ي مهاجر رقم خورده است، در دليل برگزاري المپياد گفت:

دنیای امروز دلیلی که باعث شد من به این برنامه فکر کنم و عملیاتی کردن آن،این است که گذشت زمانی که هرکس زوربازویی داشت و شاخ و شانه ای می کشید و سعی داشت به نفع خودش چیزی را استفاده کند؛ در حال حاضر جنگ ها و صلح ها و قرار داد ها دور میزها شکل می گیرد.

و دوستي ها نيز دور ميزها شکل مي گيرد

دور میزها و تنها از طریق سخن، برگه برنده ي دنياي روابط امروز.

المپياد روز جمعه دوازدهم آذر ماه در تالار شهر مشهد و با سخنوري شانزده سخنران برتر از شش استان، خراسان رضوي، اصفهان، فارس، تهران، قم و شهريار با داوري برترين سخنوران کشوري:

استاد محمد عليزاده، مدرس فن بيان و زبان بدن، دکتر عليرضا نبي، سخنران حوزه ي توسعه ذهن و کسب و کار، دکتر مهدي فتحي سخنران و مدرس هيپنوتيزم، استاد سيد ابوطالب مظفري، سخنران و پژوهشگر و شاعر معاصر، دکتر علي غنايي دکتراي عصب شناسي و دانشيار دانشگاه فردوسي برگزار شد.

حضور دکتر سيد نورالله راغي، جنرال سرقنسول جمهوري اسلامي افغانستان در مشهد و تقدير از موسسه علمي آموزشي فن بيان_رسا بعنوان برگزار کننده، داوران و سه منتخب :
راضيه حسيني
راضيه صداقت
زکيه کريمي

بخش پاياني مسابقات و نويد بخش آينده اي روشن از ظرفيت ها و توانمندي هاي جوانان مهاجر بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان