شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » جمع آوری فلم های غیر اخلاقی در ننگرهار

ریاست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار در شرق کشور در همکاری با پولیس اقدام به راه اندازی کارزار جمع آوری فلم های غیر اخلاقی و عکس های نیمه برهنه از سطح شهر کرده است.

به گزارش مانیتورینگ خبرگزاری صدای افغان(آوا) سرپرست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار می گوید که استفاده این عکس ها به نحوی جنبه غیر اخلاقی دارد و برای باشندگان شهر بیشتر پیام های منفی به همراه دارد.

سرپرست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار می گوید که استفاده این عکس ها به نحوی جنبه غیر اخلاقی دارد و برای باشندگان شهر بیشتر پیام های منفی به همراه دارد

شیرشاه همدرد، سرپرست ریاست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار می گوید که پس از ختم این کارزار اگر کسی دوباره به انتشار فلم های غیر اخلاقی و یا نصب پوسترهای نیمه برهنه زنان دست زد مجازات خواهد شد. این کارزار به روز شنبه آغاز شده است و برای چند روز ادامه خواهد داشت.

آقای همدرد می گوید که در جریان این کارزار لوحه های که به زبان های بیگانه نوشته شده باشد نیز از سوی مالکان آن جمع آوری و ملزم خواهند شد نوشته های ان را به زبان های رایج در افغانستان تغییر دهند.

بیشتر لوحه های دکان ها و مراکز فروش کالا در ننگرهار به ویژه در شهر جلال آباد به زبان های اردو و پشتوی پاکستانی نوشته شده است. همدرد هدف از راه اندازی این کارزار را اصلاح جامعه خوانده است.

وی می گوید که رویکرد عمده این کارزار این است تا فلم های مبتذل و عکس های نیمه برهنه زنان را از دکان ها و ریکشاهای شهر جمع آوری و به مالکان توصیه می شود که بعد این از این فلم ها و تصاویر استفاده نکنند.

اغلب ریکشاهای شهر جلال آباد با عکس های هنرمندان زنان هندی و پاکستانی مزین شده اند.

بیشتر این عکس ها نیمه برهنه هستند. در جامعه بسته و سنتی مانند جلال آباد که زنان با برقه و رو بند ظاهر می شوند دیدن و استفاده از این عکس ها مغایرت زیادی با این جامعه دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان