شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » خاموشی سازمان ملل در حمایت از جهل

دفتر حزب زنان افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «زهره امیرزی» رئیس شورای رهبری این حزب ظلم دولت میانمار علیه مسلمانان این کشور را محکوم و در برابر آن ایستاده است.

در این اطلاعیه آمده است: حزب زنان افغانستان قاطعانه در مقابل ظلم دولت میانمار به مسلمانان این کشور ایستاده است.

در ادامه آمده است: همه بهتر می‌داند قسمت بزرگ جهان بویژه کشورهای اسلامی در آتش جنگ‌های خانمانسوز کفر و ابرقدرت‌ها سوخته و قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان از آن بهره گرفته و می‌گیرند.

امیرزی در این اطلاعیه نوشته است: متأسفانه اخیراً قتل‌های بی‌رحمانه و ضدبشری در میانمار، احساسات تمام دنیا را برانگیخته است، تا زمانی در این موارد از طرف سازمان ملل و کشورهای حامی صلح رسیدگی جدی صورت نگیرد، دامنه اختلافات دینی چنان گسترش یابد که از کنترل آن، شورای امنیت جهانی و دنیا عجز و ناتوانی خواهد کشید.

در ادامه چنین نگاشته شده: بهتر است تا در این زمینه سازمان حقوق بشر و نیروهای حافظ صلح اقدام جدی، سریع و قاطع کند، وگر نه از اعتماد جهانی آنها کاسته شده و برعکس طراح و حامی همچون قتل‌های عام مظلومین در جهان شناخته خواهند شد.

در اطلاعیه همچنین آمده است: حزب زنان افغانستان بطور گسترده به اعتراضات مقابل دفتر سازمان ملل سهم خواهد داشت و از تمام افغانستانی‌های مسلمان خواهشمندیم تا برای حمایت از مسلمانان بی‌گناه میانمار در این اعتراض گردهم آیند و حمایت خود را اعلام دارند تا باشد که پیمان برادری و اتحاد میان مسلمانان جهان و افغانستان مستحکم‌تر از قبل شود.

این در حالی است که در نتیجه اختلافات بودایی‌ها با مسلمانان در میانمار و همسویی دولت با بودایی‌ها دست‌کم هزاران مسلمان ساکن این کشور کشته و صدها هزار نفر دیگر مجبور به ترک خانه‌های‌شان شده‌اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان