شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » رئيس جمهور آينده آمريكا نيروهاي نظامي را از افغانستان خارج نكند

«جان آلن» از حاميان هيلاري كلينتون گفت: رئيس جمهور آينده آمريكا از خروج نيروهاي نظامي آمريكايي را از افغانستان جلوگيري كند.

به نقل از خبرگزاري «رصد»، «جان‌ آلن» ژنرال بازنشسته آمريكايي و از حاميان هيلاري كلينتون گفت: رئيس جمهور بعدي آمريكا بايد خروج نيروهاي آمريكايي از افغانستان را متوقف ساخته و توان نظاميان آمريكايي را در اين كشور تقويت كند و حتي شمار آنها را افزايش دهد.

اين ژنرال بازنشسته آمريكايي همچنين افزود: به جنگ در افغانستان منابع مالي كمي اختصاص داده شده است. وي ابراز اطمينان كرد كه هيلاري كلينتون براي برقراري ثبات در افغانستان، تلاش‌هاي لازم را افزايش خواهد داد.

به‌ گفته آلن، هيلاري كلينتون در سال ۲۰۰۹ خواهان اعزام شمار بيشتري از نيروهاي آمريكايي نظر به تصميم نهايي باراك اوباما در مورد بزرگترين موج حضور آمريكا در افغانستان شده بود.

جان آلن در ادامه تصريح نمود: هيلاري كلينتون به وي در زمان ماموريت اش به‌ عنوان فرمانده نيروهاي آيساف در افغانستان كمك بسياري كرده است.

جان آلن روابط بسيار نزديكي با هيلاري كلينتون، نامزد حزب دموكرات در انتخابات رياست جمهوري آمريكا دارد. وي از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ به‌ عنوان فرمانده نيروهاي آيساف در افغانستان و از سال ۲۰۱۴ به‌ عنوان نماينده آمريكا براي مبارزه عليه گروه تروريستي داعش فعاليت داشته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان