شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » ساده سازی سه پروسه اداری در ” اداره ملی تنظیم دوایی “

تفاهم نامه یی همکاری میان کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی و وزارت صحت عامه بمنظور ساده سازی سه پروسه مغلق ” اداره ملی تنظیم دارویی” در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت به امضا رسید.
پروسه تاسیس عمده فروشی های ادویه در ولایات، پروسه انتقال دواخانه ها در ولایات، پروسه تاسیس دواخانه های جدید در ولایات، سه پروسه است که بمنظور ساده سازی پروسه تفاهم بالای شان صورت گرفته است.
نورشاه کامه وال، رییس اداره تنظیم امور دوایی در وزارت صحت عامه می گوید که هدف از ساده سازی پروسه های اداری ایجاد شفافیت، کاهش مصارف، جلوگیری از کاغذ پرانی و سوء استفاده اداری است که اداره ملی تنظیم امور دوایی در نظر دارد تا اصلاحات لازم را در بخش های یاد شده و بالا بردن ارائه خدمات دارویی به وجود آورد.
نورشاه کامه وال گفت که طی مراحل پروسه های فوق زمان گیر بود و با حل چالش های که فرا روی این پروسه ها قرار دارد میتوان بیش از « پنجاه درصد » را در قدم های اداری و هم در مدت زمان آن کاهش به و جود آید.

احمد مسعود توخی، رییس اداره خدمات ملکی کمیسیون مستقل اصلاحات اداری نیز پروسه های مغلق اداری را چالش بزرگی بر سر راه ارائه خدمات خواند و یاد آور شد که با ساده سازی پروسه های اداری علاقه مندی سرمایه گذاران در بخش های مختلف خدماتی بیشتر می شود.

آقای توخی افزود که تا اکنون حدود ۱۵۹ مورد پروسه های اداری در ادارات مختلف دولتی ساده سازی شده که نتیجه خوبی در پی داشته است و در همه این پروسه از نظر زمانی بیش از پنجاه درصد کاهش به میان آمده است.

به گفته وی، باز ساده سازی پروسه های اداری، هزینه ها بیجا مصرف نمی شود و در میزان سوء استفاده اداری نیز کاهش چشم گیری به وجود می آید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان