شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » شهدای افغانستان خواستار وحدت بین ملت افغانستان بودند

«محمداشرف غنی» رئیس‎جمهور افغانستان شب گذشته با خانواده‌های شهدای افغانستان که در حملات تروریستی اخیر جان خود را از دست دادند، در ارگ دیدار کرد.

رئیس ‎جمهور افغانستان در این مراسم شهید جوزجانی و صفری را شخصیت‎های متعلق به تمام افغانستان دانست و گفت: این شهدای افغانستان‌ به آینده این کشور فکر می‏‌کردند و خاطرات شان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، زیرا خواسته آنها ملت‌سازی و تأمین وحدت ملی بود.

وی افزود: باید به‌صورت واقعی برای برآورده شدن آرزوهای شهدا تلاش کنیم، زیرا آنها به داشتن یک افغانستان مرفه، دولت قوی، اقتصاد پایدار و اتحاد و همبستگی افغانستانی‌ها فکر می‎کردند.

اشرف غنی  از شجاعت و مبارزه نیروهای امنیتی ودفاعی علیه تروریست‌ها قدردانی و خاطرنشان کرد:جامعه جهانی از مواضع برحق افغانستان حمایت می‌کند.

وی با بیان این‎که روابط افغانستان با کشورهای منطقه و جهان گسترش یافته افزود: مناسبات همکاری ما با آسیای مرکزی تحکیم و راه‎های حمل و نقل و تجارت هموار شده است.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: رئیس جمهور افغانستان در پایان این مراسم با بیان اینکه تحقیقات در زمینه حملات تروریستی اخیر قندهار ادامه دارد خواستار رسیدگی به موقع شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان