شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » نامزدان جدید وزارت داخله و لوی سارنوالی معرفی شدند

اشرف‌غنی رییس جمهور کشور، براساس حکمی محمد فرید حمیدی به عنوان نامزد پست لوی سارنوالی و دگر جنرال تاج محمد جاهد را به صفت نامزد وزیر وزارت امور داخله معرفی کرده‌اند.
همچنین آقای غنی در این حکم خود جنرال عبدالرحمان فرمانده پیشین پولیس کابل را به عنوان معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله تعیین کرده است.
دفتر ریاست جمهوری با اعلام این خبر می‌گوید که وزارت امور پارلمانی مسوولیت دارد تا نامزدهای جدید لوی سارنوالی و وزارت امور داخله را جهت گرفتن رای اعتماد به مجلس نمایندگان معرفی کند.
دفتر ریاست جمهوری می‌افزاید که نورالحق علومی وزیر پیشین وزارت امور داخله به عنوان سفیر افغانستان در هالند معرفی شده است.
محمد فرید حمیدی نامزد پیشنهادی ریاست جمهوری برای پست لوی سارنوالی، در علوم جنایی و حقوق و علوم سیاسی از اکادمی پولیس و دانشگاه کابل دو مدرک لیسانس دارد. آقای حمیدی همچنین دو سند ماستری در بخش حقوق جزا و اداره عامه از دانشگاه‌های آزاد اسلامی و هارورد امریکا دریافت کرده است. وی از پانزده سال به این سو در عرصه‌های حقوقی و قضایی کار کرده است.
دگر جنرال تاج محمد جاهد نامزد وزیر وزارت امور داخله پیش از مسوولیت فرماندهی قول اردوی ۲۰۷ ظفر در زون غرب کشور را به عهده داشت. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس از حربی پوهنتون می‌باشد. آقای جاهد بیست و دو سال سابقه کار در بخش نظامی را دارد

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان