شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » هشدار عبدالله عبدالله به وزیران

عبدالله عبدالله، رییس ‌اجراییه حکومت وحدت ملی به وزیرانی که در نشست شورای وزیران شرکت نمی‌کنند، هشدار داد.
آقای عبدالله امروز (دوشنبه، ۲۲جوزا) در نشست شورای وزیران از بی‌اعتنایی برخی وزرا به تصامیم ریاست‌ اجراییه و عدم شرکت آنان در نشست شورای وزیران، انتقاد کرد و آن را غیر قابل قبول خواند.
عبدالله افزود که دیگر بی‌اعتنایی و نادیده گرفته شدن تصمیم‌های ریاست اجراییه از سوی وزیران و مسئولان حکومتی را تحمل نخواهد کرد و با آن‌ها برخورد جدی خواهد کرد.
آقای عبدالله بدون گرفتن نام وزیری گفت که شماری از وزیران حاضر در کابل بدون هیچ دلیلی در نشست‌های شورای وزیران اشتراک نمی‌کنند که بعد از این با آن‌ها نیز برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
او دراین زمینه گفت: «عده‌یی تصامیم شورای وزیران را نادیده می‌گیرند. بعد از این در این عرصه تغافل و اغماض صورت نمی‌گیرد. با نوشتن روی کاغذ نمی‌توان ادعای اجراآت کرد. معیار اجراآت عمل‌کرد حکومت است. شرکت وزیران در نشست‌های شورای وزیران حتمی‌ است. بعد از این هر وزیری که در کابل حضور داشته باشد و در جلسه شورای وزیران بدون عذر موجه اشتراک نکند٬ با وی برخورد جدی صورت می‌گیرد.»
آقای عبدالله گفت که شرکت وزیران، دفاع و داخله در نشست شورای وزیران به‌دلیل اولویت‌های مسایل امنیتی، الزامی نیست و از این امر مستثنا است.
نشست شورای وزیران هر هفته به روز دوشنبه به ریاست عبدالله عبدالله، رییس‌اجراییه حکومت وحدت ملی برگزاری می‌شود.
قبل ازاین نیز گزارش‌های وجود داشت که شماری از وزیران کابینه به تصمیم و هدایات آقای عبدالله عمل‌ نمی‌کنند و دستور او را اجرایی نمی‌دانند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان