شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » وزیر دفاع آلمان خواهان مبارزه قاطع علیه تروریسم شد

وزیر دفاع آلمان در بازید از نیروهای نظامی کشورش در افغانستان خواستار مبارزه قاطع علیه تروریسم شد.

«اورزولا فن در لاین»، وزیر دفاع آلمان که روز گذشته طی سفری کوتاه وارد افغانستان شده بود از پایگاه منطقه‌ای نیروهای ناتو در شهر «مزار شریف» واقع در شمال کشور دیدار کرد.
وی طی اظهاراتی در پایگاه نیروهای آلمانی در شهر مزار شریف به نیروهای نظامی کشورش گفت: شما مبارزه می‌کنید تا ما مغلوب تروریست‌ها نشویم، ما از خودمان در مقابل کسانی دفاع می‌کنیم که علیه مردم هراس افگنی می‌کنند.
وزیر دفاع آلمان که چند روز بعد از حمله به بازار کریسمس برلین به افغانستان سفر کرده، تاکید کرد که کل جامعه بین‌المللی باید با قاطعیت علیه تروریسم مبارزه کند.
وی همچنین با اشاره به حمله برلین که گروه داعش مسئولیت آن را به عهده گرفته است، گفت که آلمان از مبارزه نظامی علیه تروریسم دست برنمی‌دارد.
وی افزود: ما برای قربانیان سوگواری می‌کنیم، با وابستگان شان همدردی می‌کنیم، به فکر زخمیان هستیم، اما نمی‌گذاریم که مرعوب شویم، نمی‌گذاریم که نفرت بر ما چیره شود.
وی همچنین تاکید کرد: ما به مبارزه قاطعانه خود علیه تروریسم ادامه می‌دهیم، چه در آلمان باشد یا در افغانستان.
وزیر دفاع آلمان همچنین در مورد خروج شتاب‌زده از افغانستان هشدار داد و گفت: ما به دستاورد های زیادی در افغانستان نایل شده ایم و نباید این دستاوردها را با خروج عجولانه به مخاطره اندازیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان