شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » پاکستان از روند مذاکرات صلح به سرپرستی افغانستان حمایت می کند

فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که اسلام آباد از مذاکرات صلح به سرپرستی افغانستان حمایت می کند.

ژنرال «قمر جاوید باجوه» فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با «جوزف ووتیل» رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا گفت: پاکستان از روند مذاکرات صلح در افغانستان به سرپرستی دولت افغانستان و صلحی که به سود مردم این کشور باشد حمایت می کند.
وی در ادامه با اشاره به اظهارات مقامات کشورمان علیه پاکستان در ارتباط با حوادث تروریستی اخیر در کشور افزود: اظهارات و اتهامات علیه پاکستان به مذاکرات صلح آسیب می رساند.
فرمانده ارتش پاکستان در ادامه تاکید کرد: پاکستان بدون هیچ گونه تبعیضی با تمام گروه های تروریستی مبارزه کرده است و در حال حاضر مواضع تروریست ها در پاکستان از بین رفته و خطری از جانب پاکستان، افغانستان را تهدید نمی کند.
وی در ادامه تاکید کرد: پاکستان آماده همکاری با نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان برای مبارزه با تروریسم است. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که بین دو کشور افغانستان و پاکستان باید مکانیزم کنترل مرزها و تبادل اطلاعات امنیتی وجود داشته باشد.
لازم به ذکر است روز گذشته فرمانده ارتش پاکستان در تماس تلفنی با «اشرف غنی» بر ضرورت کنترل رفت و آمد تروریست ها و نیز ایجاد مکانیزم کنترل مرزها تاکید کرده و از دولت افغانستان خواسته بود که از اتهامات علیه پاکستان خودداری کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان