شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » کابل در فاجعه «میرزا اولنگ» بی‌تفاوت نباشد

علامه سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد کشتار مردم بی‌گناه در سرپل ناحیه میرزا اولنگ و استان «غور ناحیه تیوره» افغانستان را به شدت محکوم کرد.
وی افزود: کشتار مردم بی‌دفاع که شامل زنان و کودکان هم می‌شوند و به آتش کشیدن منازل مسکونی آنها اقدامی غیر انسانی و بر خلاف اصول اسلامی است.
علامه نقوی گفت: هر چقدر این اقدام وحشیانه را محکوم کنیم کم است بنابراین دولت کابل و کشورهای همسایه نباید درباره این موضوع بی‌تفاوت باشند.
رئیس شورای علمای شیعه پاکستان تأکید کرد: دولت افغانستان برای جلوگیری از کشتار مردم بی‌گناه اقدامات جدی انجام دهد و کشورهای همسایه نیز در این زمینه مشارکت کنند تا در آینده شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
علامه نقوی تصریح کرد: مردم افغانستان مدت‌ها است که از حملات تروریستی و عملیات‌های انتحاری رنج می‌برند که ما همیشه چنین اقداماتی را محکوم کرده‌ایم اما قتل‌عام مردم توسط شبه‌نظامیان و بی‌تفاوتی نسبت به این موضوع غیر قابل تحمل است.
وی افزود: امنیت پاکستان و افغانستان به یکدیگر گره خورده است و بدون ثبات در این دو کشور امنیت پایدار در منطقه برقرار نخواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان