شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » ۱۲۰۰ معلول افغانستانی به مراسم حج اعزام می‌شوند

«فیض الله ذکی» سرپرست وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین در افغانستان دیدار و گفت‌وگو با برخی از نمایندگان اشخاص دارای معلولیت از آنان خواست تا به خاطر شفافیت هر چه بیش‌تر در تقسیم سهمیه حج به معلولان مستحق؛ نمایندگان خود را معرفی نمایند.

در این نشست نمایندگان اشخاص دارای معلولیت در صحبت‌هایشان، مشکلات خود را پیرامون سهمیه حج، توزیع نشدن زمین بر اساس سهمیه آنها در شهرک‌های دولتی و نیز شماری از مشکلات دیگر مرتبط به معلولین را با رهبری این وزارت مطرح کردند.

ذکی پس از شنیدن چالش‌های نمایندگان اشخاص دارای معلولیت گفت: در زمان کمی که وی به عنوان سرپرست این وزارت معرفی شده است تا کنون در مورد سهمیه حج با وزیر ارشاد، حج و اوقاف ملاقات کرده؛ همچنین در مورد سهمیه توزیع زمین در شهرک‌های دولتی با وزیر شهر سازی صحبت کرده که در آینده نزدیک با وزیر شهرسازی کشور نیز پیرامون این موضوع ملاقات رسمی خواهد داشت.

سرپرست وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین در مورد تعدیلات در حقوق اشخاص دارای معلولیت و جدا سازی معینیت امور شهدا و معلولین وعده داده است که به خاطر حل هر چه بیش تر مشکلات اشخاص دارای معلولیت، به طور دائمی با آنها دیدار و به مشکلاتشان رسیدگی خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان