شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » اعلام حمایت شورای اجرایی حزب اسلامی از موافقتنامه صلح در کشور

شورای اجرایی حزب اسلامی افغانستان به رهبری گلبدین حکمتیار با نشر اعلامیه‌ای حمایت و پشتبانی خود را از موافقتنامه صلح میان هیات مذاکره کننده حزب اسلامی و حکومت وحدت ملی افغانستان اعلام کرد.
یک نسخه‌ای از اعلامیه شورای اجرایی حزب اسلامی افغانستان که در اختیار قرار گرفته است در آن تاکید شده که موافقتنامه صلح از سوی سران حکومت وحدت ملی مورد تایید قرار گیرد.
متن اعلامیه قرار ذیل است:
شورای اجرایی حزب اسلامی افغانستان در جلسه فوق العاده مورخ ۲۵ / ۶ / ۱۳۹۵ خویش تحت ریاست الحاج عبدالهادی ارغندوال حمایت و پشتبانی خود را در مورد موافقتنامه صلح بین هیات مذاکره کننده حزب اسلامی به رهبری حکمتیار و دولت جمهوری اسلامی افغانستان ابراز داشته و آنرا بخاطر اعاده صلح و ثبات در افغانستان به دیده نیک نگریسته یک گام مثبت میپندارد.
شورای اجرایی حزب اسلامی افغانستان از سران حکومت وحدت ملی افغانستان صمیمانه تقاضا دارد تا موافقتنامه مدونه را در محراق منفعت ملی افغانستان جا داده و آن را مورد تایید قرار دهند.
این اعلامیه از شورای اجرایی حزب اسلامی افغانستان در حالی منتشر شد که دو روز قبل ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که روند گفتگو و نهایی شدن موافقتنامه صلح میان حکومت و حزب اسلامی به دلیل تعطیلات عید سعید قربان به تعویق افتاده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان