شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » اهدای مدال عالی دولتی به «حنیف اتمر» توسط رئیس جمهور

رئیس‌جمهور با اهدای مدال‌های عالی دولتی، از کارکردهای مشاور امنیت ملی، لوی درستیز، معین ارشد امنیتی و معاون امنیت ملی تقدیر کرد.
محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، به‌منظور قدردانی از کارکردهای محمدحنیف اتمر مشاور امنیت ملی کشور مدال عالی دولتی غازی وزیر محمداکبر خان را به‌وی تفویض کرد.
همچنان به‌پاس قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزندۀ قدم‌شاه شهیم لوی‌درستیز وزارت دفاع ملی، عبدالرحمان رحمان معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله و عبدالمتین بیک معاون ولایتی ریاست عمومی امنیت ملی، مدال‌های عالی دولتی شجاعت را به‌آنان تفویض کرد.
رئیس جمهور غنی، کارکردهای پیشین مشاور امنیت ملی در بخش‌های تقویت برنامه همبستگی ملی و ارائه خدمات به‌سکتور معارف و امنیتی را نیز قابل قدر دانست.
او گفت که آقای اتمر در مشاوریت امنیت ملی کشور با صداقت کامل کار می‌کند و دیدگاه واضح افغانستان شمول را در ابعاد امنیت ملی در مناسبات بین‌المللی و منطقوی درنظر گرفته‌است.
مشاور امنیت ملی کشور، ضمن تشکری از رئیس‌جمهور به‌خاطر اعطای مدال گفت: “این افتخار تنها برای من نه، بلکه برای همه همکاران ما و به نیروهای امنیتی و دفاعی می‌باشد، و شما برای مان افتخار بخشیدید که با این افتخار مسوولیت‌های ما نیز سنگین‌تر می‌گردد، برای شما اطمینان می‌دهیم که از هیچ نوع تلاش برای تأمین صلح و ثبات و رفاه مردم دریغ نخواهیم کرد.”
رئیس‌جمهور حین اعطای مدال‌های عالی دولتی شجاعت به لوی‌درستیز وزارت دفاع ملی، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله و معاون ولایتی ریاست‌عمومی امنیت ملی خطاب به‌آنان، از تلاش‌های صادقانه و خدمات ارزندۀ آنان در زمینۀ تأمین امنیت، ثبات و مبارزه با تروریزم تشکری و قدردانی کرد.
در این مراسم، محمدسرور دانش معاون دوم رئیس‌جمهور، انجنیر محمدخان و استاد محمدمحقق معاونین ریاست اجرائیه، وزرای دفاع ملی، امور داخله و مالیه، رئیس و معاونین ریاست‌عمومی امنیت ملی و شماری چند از مسوولین بلندپایۀ ملکی و نظامی نیز حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان