شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » بل برق و مالیات را پرداخت نکنید

سران جنبش روشنایی از هواداران خود خواستند بل های مصرفی برق و مالیات شان را پرداخت نکنند.

هواداران شورای عالی مردمی “جنبش روشنایی” با اعلام نافرمانی مدنی شان تاکید کردند: تا برآورده شدن خواسته شان بل های مصرفی برق شان را پرداخت نخواهند کرد.

 اصغر سروش، امروز پنجشبه در یک نشست خبری گفت: “جنبش روشنایی” چنانچه در اعلامیه های قبلی نیز یادآور شده بود فاز جدید مبارزاتی خود را سر از امروز (۱۸ قوس) در سراسر کشور عملی خواهند کرد.

آقای سروش تصریح کرد: آنان سر از امروز بل های مصرفی برق و مالیات شان را تا برآورده شدن خواسته شان پرداخت نخواهند کرد.

او ادعا کرد: برای همه شهروندان کشور ثابت شده است که شرکت ناکام و فساد پیشه برشنا با وجود در اختیار داشتن پول های هنگفت جامعه جهانی در چندین سال گذشته، امکان تامین ابتدایی ترین خدمات برق به ساکنان پایتخت و ولایات را ندارد.

سروش خاطر نشان کرد: شرکت برشنا از کانون های اصلی توطئه در تغییر تبعیض آمیز مسیر لین برق ۵۰۰ کیلو ولت ترکمنستان می باشد و ما از تمام مردم می خواهیم که با نپرداختن بل برق، این شرکت فساد پیشه و ناکام را تحت فشار قرار دهند.

براساس گفته های سروش؛ هدف از پرداخت مالیات به حکومت ها، ارایه خدمات و تامین رفاه شهروندان است، در حالیکه حکومت وحدت ملی با نگاه امنیتی و تبعیض آمیز و با تحمیل هزینه های هنگفت بر مردم افغانستان، از پذیرش خواسته برحق و ملی جنبش روشنایی امتناع ورزیده و با لجاجت، مستکبرانه و بدون کدام دلیل منطقی در مقابل شهروندان خود قرار گرفته است.

هواداران جنبش روشنایی میگویند: مردم افغانستان در هر نقطه ای از این کشور دیگر امیدی به این حکومت ندارند و ما معتقدیم که این حکومت شایسته دریافت مالیات شهروندان افغانستان نیست.

سران جنبش روشنایی در حالی تاکید دارند که پس از این بل های مصرفی برق و مالیات شان را پرداخت نخواهند کرد که از چند ماه به اینسو برق های کشور به ویژه پایتخت نا منظم شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان