شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » دولت افغانستان اراده جدی در مقابله با فساد داشته است

«محمداشرف غنی» رئیس‎جمهور افغانستان، روز گذشته با «جان ساپکو» رئیس دفتر بازرس ویژه آمریکا در  بازسازی افغانستان در ارگ دیدار کرد.

«جان ساپکو» در این دیدار گفت: قدم‎های جدی که افغانستان در امر مبارزه با فساد اداری برداشته است، بیانگر اراده جدی دولت وحدت ملی در راستای مبارزه با این پدیده است که این موفقیت در گزارش ما و نهاد شفافیت بین‎الملل بازتاب یافته است.

وی افزود: باید اقدامات برای مبارزه با فساد بیشتر شود و روند ایجاد اصلاحات در بخش‎های مختلف تداوم یابد و ما از هرنوع تلاش و اقدامات دولت  افغانستان درخصوص مبارزه با فساد اداری حمایت می‎نمایم.

رئیس دفتر بازرس ویژه آمریکا در بازسازی افغانستان در رابطه به تقاضای قبلی دولت افغانستان پیرامون پول‎هایی ‎که از طریق فساد به بانک‎ها سرمایه ‏گذاری شده نیز گزارش داد و گفت: بررسی‎ها در این زمینه صورت گرفته و ما به پیشرفت‎های خوبی دست یافته ایم.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: اشرف غنی در این دیدار از جان ساپکو به‎خاطر ارائه گزارش و توجه ویژه به مشکل فساد اداری در افغانستان، تشکر کرد.

رئیس‎جمهور  افغانستان گفت:  مردم افغانستان خواهان یک دولت کارا هستند و تمام تلاش ما این است که خواست مردم خود را برآورده سازیم، اقدامات اولیه برای مبارزه با فساد آغاز و عملی شده و در راستای مبارزه با فساد اداری اراده قاطع داریم.

اشرف غنی با اشاره به این‎که فساد یکی از عوامل بی‌ثباتی کشور است، بر مبارزه جدی علیه این پدیده تأکید  کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان