شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » مسئولان امنیتی برکنار شوند

سازمان جوانان مبارز افغانستان دوشنبه با راهپیمایی مدنی و طی حرکتی نمادین تابوت دولت وحدت ملی را با شعار «تشیع جنازه دولت ناکارایی وحدت ملی» از منطقه «مسجد عیدگاه» تا «چمن حضوری» بر دوش کشیدند.

«امید وطن‌یار» رئیس سازمان جوانان مبارز افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان امنیتی توانایی تأمین امنیت مردم را نداشته و باید از مقام خود برکنار شوند.

عوامل نفوذی در حمله به بیمارستان سردار محمد داوود خان

وطن‌یار با تأکید بر اینکه جامعه جهانی سکوت نکند، افزود: بی‌عدالتی و فساد در بخش‌های امنیتی سبب شده تا سمت‌های نظامی معامله شده و بفروش برسد.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت امنیتی افغانستان و با شعار «مرگ بر جاسوسان ISI» تصریح کرد: حمله به بیمارستان «سردار داوود خان» حمله به تمام مردم افغانستان است که عوامل نفوذی بیگانه در آن نقش مستقیم داشتند.

به سیاست‌های مصلحت‌گرایانه پایان دهید

رئیس سازمان جوانان مبارز افغانستان با تأکید بر اینکه رهبران دولت وحدت ملی به سیاست‌های مصلحت‌گرایانه پایان دهند، توضیح داد: افراد صادق باید جایگزین مسئولان وزارت دفاع، کشور و ریاست امنیت ملی شوند.

امید وطن‌یار دولت وحدت ملی را کارخانه مخالفان‌سازی خواند و گفت: مردم افغانستان باید بدانند که مسئولان کنونی توانایی تأمین امنیت آنها را ندارند.

وطن‌یار در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه جامعه جهانی با مردم افغانستان هم‌صدا شود، افزود: مردم باید وحدت خود را حفظ کرده و به جهان نشان دهند که یک مشت واحد هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان