شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » پاسپورت الکترونیکی اتباع افغانستانی تا پایان سال ۲۰۱۷ صادر می‌شود

با تلاش‌ها و پیگیری‌های کنسولگری افغانستان در مشهد بزودی پاسپورت الکترونیکی برای اتباع افغانستانی خصوصا دانشجویان توسط کنسولگری افغانستان در مشهد صادر خواهد شد.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بزودی پاسپورت الکترونیکی، اتباع افغانستانی بویژه دانشجویان توسط کنسولگری افغانستان در مشه افغانستان در مشهد به زودی پاسپورت الکترونیکی برای اتباع افغانستانی خصوصاً دانشجویان توسط کنسولگری افغانستان در مشهد صادر مد صادر خواهد شد.

 «راغی» سرکنسول افغانستان در مشهد در ملاقات با «محمد عجمی» مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی این موضوع را یادآور شد و گفت: با توجه به مراجعات مستمر اتباع و ضرورت ساماندهی و بروز نمودن پاسپورت‌های فصلی هماهنگی و رایزنی لازم با دولت افغانستان انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ۲۰۱۷ مراحل صدور پاسپورت الکترونیکی برای اتباع افغانستانی به پایان برسد و این اقدام نیازی برای خروج  اتباع از ایران جهت دریافت روادید گذرنامه از افغانستان نخواهد بود.

وی به برخی تمهدیدات دیگر برای کاهش مشکلات و مراجعات هموطنان خود به کنسولگری افغانستان خبر داد.

در این دیدار مشاور استاندار و مدیرکل امور اتباع خارجی ایران خاطرنشان کرد: اداره کل امور اتباع برحسب وظیفه اعتقادی و مسئولیت فرهنگی بدنبال کاهش مشکلات و تقویت اقدامات و حمایت‌های خود از اتباع خارجی در استان مشهد است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان