شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » ۷۱ هزار دانش‌آموز تبعه خارجی از تحصیل بهره‌مند شدند

اداره کل اتباع و امور مهاجرین استانداری خراسان رضوی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بیش از ۷۱ هزار دانش آموز تبعه خارجی در این استان از تحصیل بهره‌مند شدند.

در این اطلاعیه از مراجعه حداکثری  ۹۳ درصد پناهندگان افغانستانی به دفاتر کفالت اقامت و اشتغال جهت دریافت کارت های آمایش۱۱خبر داده شد.

تکمیل و بروز رسانی اطلاعات شخصی پناهندگان جهت درج در پرونده در راستای اجرای طرح آمایش ۱۱، افزایش گروه‌های شامل تخفیف از ۱۳ به ۱۶ گروه ، تعیین فرصت مراجعه برای دارندگان کارتهای آمایش ۷ و ۸ و ۹ به دفاتر کفالت و قانونمند نمودن حضور خود در استان خراسان رضوی از دیگر اقدامات استانداری خراسان رضوی بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اتباع و امور مهاجرین استان خراسان رضوی همچنین از صدور ۴۵۰۰۰ فقره مجوز اشتغال برای پناهندگان دارای کارت آمایش معتبر و افزایش رشته‌های شغلی مورد نیاز اتباع خارجی خبر داد.

ایجاد تسهیلات برای شرکت نخبگان پناهنده در المپیادها و همایش‌های علمی فرهنگی و ورزشی، صدور دفترچه بیمه سلامت و ارایه خدمات درمانی در مراکز بیمارستان‌های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی، برنامه ریزی و هماهنگی جهت اعزام ۲۵۰۰۰ نفر از پناهندگان افغانستانی به عتبات عالیات از دیگر برنامه‌های این اداره بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان