شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » افغانستان از توطئه و فتنه تا مثلت شوم – قسمت اول

افغانستان از توطئه حساب شده، آمریکا عربستان انگلیس (آعا) و فتنه پاکستان داعش، القاعده و طالب (داطپ)  و هکذا حکومت (ع وغ) عبدالله وغنی با مثلث شوم حکمتیار، کرزی، غنی و عکس العمل  دوستم، عطا، محقق روزهای بد و سخت تاریخ خویش را با حضور مدعیان دموکراسی و حقوق بشر سپری و تجربه می  نماید.

اندیشه طالبان سیاسی از سالها قبل تفاهم مشترک (آعا) و تئوری طالبان خوب و بد توسط  فتنه (داطپ) و هکذا خطاب طالبان بعنوان  برادر، توسط کرزی  و شرکت بعضی از طرف داران و رهبران آنها در بدنه قدرت سیاسی جمهوری اسلامی افغانستان توسط اشرف غنی ، برای هر صاحب اندیشه پیام  شفاف و روشنی دارد.

حضورحکمتیارهمسو با طالب و داعش که مسئولیت چندین انفجار درکابل را بنام حزب اسلامی خود متقبل شده است  و اینک صحبت از اختصاص  منطقه برای طالبان  میکندجای باقی نمی گذارد که ایشان چه ماموریتی را دنبال می نماید!

اینکه طالب و داعش والقاعده و حکمتیار همسو شده ویا میشوند چیزی جدید و یا ناشناخته برای ملت ما وجهانیان  نیست تا باعث تعجب گردد.

  چیزیکه تعجب آور است رسوایی چهره ها و حامیان اندیشه آنعده  کسانی است که سالها صحبت از اسلام ،جهاد  وحمایت از مسلمین می نمود.

اینک با تشکیل مثلث شوم  و حمایت و پشتیبانی دشمنان اسلام و مسلمین منجمله پاکستان ،تصمیم گرفته اند تا  ملتی را نابود کنند که درجهان اسلام نخستین، بهترین و بالاترین درجه را در رابطه با اسلام و وحدت  مذاهب  اسلامی دارند.

بعبارت دیگر می توان گفت :

 مثلث شوم حکمتیار،کرزی،غنی، در همسویی با دشمنان ملت ما (داطپ) و توطئه دشمنان اسلام (آ عا) رقم زده شده است . اینکه میکانیزم عملی کردن آن چگونه است و چرا با آمدن حکمتیار علم میشود؟  قابل توجه ، تامل ، دقت و تفکر است.

آنچه در این رابطه قابل تامل است، پروژه ایست که مرحله به مرحله افغانستان را به سمت وسوی آن برده و  می برند.

پروژه که برای اهداف استراتیژیک و منطقه یی و بین المللی پاکستان،انگلیس، عربستان وآمریکا بر نامه ریزی شده است. 

تعجب ما از آن جهت است که چرا حکمتیار با علم به  امتیاز بزرگ و ستودنی ملت ما عامل اجرای پروژه ی شده و  میشود که استکبار  بین المللی ومنطقه از توان آن عاجز است .

پاکستان بخاطر عدم موفقیت پروژه ی که داشت از ملت ما عصبی  میباشد.

 چیزیکه توسط حکمتیار کارشناسی شده است، عصاره توطئه پاکستان  و آی اس آی است که در راستای  دشمنان ملی وبین المللی ما توسط  شبکه ( داطپ)اجرایی میگردد و دشمنان اسلام(آعا)  بعنوان تمویل کنند گان سیاسی ونظامی  واقتصادی آنرا کمک نموده و پوشش میدهند.

بیچاره تر از کرزی و غنی و بد نام تر از حکمتیار در این بازی کسی، نخواهد بود. زیرا آنها  به جای  انگشت گذاشته اند که توفیق شان جز  شکست شان نخواهد بود.

اگرچه عکس العمل  محقق، دوستم و عطا به نمایندگی از سایر اقوام و ملیت ها نشان داد که تئوری جدید جدا سازی اقوام پشتون از سایر اقوام نه تنها تئوری ناکام و جاهلانه بوده که تیر را در تاریکی پر تاب نمودن است.   زیرا به هدف نخواهد خورد.

ثانیاً آنها کسانی هستند که نه تنها در موضع شان ثابت نمی مانند. بلکه هریک شیفته گان قدرت اند .مضافاً گردانندگان و یا دست اندر کاران پشت صحنه افغانستان نیز به چیزی جز منافع شان اندیشه ندارند. به این عنوان که نه مثلث شوم حکمتیار کرزی و غنی ونه دست اندر کاران پشت صحنه افغانستان به مردم افغانستان  فکرکرده و نه فکرخواهند کرد.

 آقای حکمتیار بقول عطامحمد نور ( قصاب کابل) باید از عمل کرد گذشته خود و اعتمادی که به پاکستانی نموده است عبرت بگیرد. وبه وعده های  آی ، اس ، آی پاکستان اعتماد نکند ، عامل و مجری سیاست های غلط پاکستان در افغانستان نباشد.

اگر چنانچه صحبت ژنرال حمید گل عضو بر جسته آی اس آی  مبنی براینکه حکمتیار و حقانی وفادارترین افراد به پاکستان است  صحت داشته باشد .

 این حق مسلم ملت ماست که نه تنها  نسبت به آنها اعتماد نکنند. که از آنها بخواهند تا موضع و موقف شانرا نسبت به سیاست پاکستانی ها که باعث بی ثباتی کشور ما گردیده است روشن کنند.  در غیرآن ادعای اینکه برای نجات و یا ثبات و امنیت افغانستان اسلامی مبارزه میکنند زیر سوال میرود .

 باتوجه به مطالب  فوق  ملت مسلمان افغانستان این اجازه را برای حکمتیار و یا هر کسی دیگر نداده و نمیدهد که  با بهترین امتیاز و بزرگترین امتیاز اسلامی آنها  بازی شود . 

دشمنان اسلام وملت ما باید بدانندکه بازی واردشده به آن  خط ناک تر از آن است که به سادگی از آن عبورکنند.

 ورود و عبور از این مرحله علاوه بر خطر ناک بودن آن  که  فتنه است ، فتنه ی که از منظر اسلام بد تر از قتل است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان