شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » در چمن، پلیس پاکستان با افغان‌ها، حتی زنان، با تحقیر رفتار می‌کند”

🔺گزارش ها مبنی بر رفتار توهین آمیز پلیس پاکستان با افغان هایی که از طریق قندهار- چمن وارد پاکستان می شوند، افزایش یافته است. برخی از تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، توهین پلیس پاکستان به زنان افغان را نشان می دهد.

🔺گفته می شود که این رفتار توهین آمیز پس از دریافت ده ها هزار روپیه ای است که پلیس و کمیشن کاران پاکستان از افرادی که از مرز افغانستان به پاکستان عبور می کنند، دریافت می کنند.

🔺منظور پشتین رهبر جنبش نجات پشتون در صفحه فیسبوک خود به شدت واکنش نشان داد. آقای پشتون نوشت: «آزار و اذیت مردم در دروازه چمن افزایش یافته است. فقط آوردن معادن آسان است. برای رفت و آمد مردم و افراد کارمند رفت و آمد بسیار سخت است.»

🔺منظور پشتین می افزاید، به جیب مردم اگر برای معالجه مریض هم پول باشد، نهاد های امنیتی پاکستان آن را به زور میگیرد. رهبر جنبش نجات پشتون می گوید که این جنبش همیشه در کنار مردم خود بوده است.

🔺او هشدار داد که جنبش قبلاً علیه این جنایات صحبت کرده و به این کار ادامه خواهد داد. پلیس پاکستان و مقامات طالبان در مورد این گزارش ها اظهار نظری نکرده اند.

🔺با قدرت گرفتن طالبان در افغانستان، بسیاری از مردم به دلایل مختلف مجبور به فرار به پاکستان شده اند.

🔺مقامات پاکستانی با افزایش قیمت ویزای پاکستان در بازار سیاه به ۱۵۰۰ دالر، صدور ویزا برای افغان ها را بسیار و دشوارتر کرده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان