شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » احمدضیاء مسعود: حلقاتی در درون حکومت تلاش دارند نیروهای مقاومت مردمی را به نفع گروه های تروریستی از سر راه دور سازند

احمدضیاء مسعود: گرفتاري علي پور و گرفتاري چهره هاي ضد طالب و داعش“>داعش نشان ميدهد كه حلقاتی به خصوص در حكومت وحدت ملي در صدد اند تا نيروهاي مقاومت را به نفع گروه هاي تروريستي از سر راه دور سازند.

احمدضیاء مسعود می گوید که چهره هاي جهادي و مقاومت گرا آن عده كساني كه تطميع نشدند و هميشه منافع مردم افغانستان را نسبت به منافع خود ترجيح داده اند حيثيت خار چشم، هم براي سركرده هاي حكومت وحدت ملي و هم طالبان دارند.

وی تصریح کرد: در طول هفده سال گذشته سران مجاهدين توسط طالبان در تباني با حلقات پشتيبان طالب در ارگ رياست جمهوري ترور شده اند، اما حالا خود حكومت ميخواهد اين كار را انجام دهد تا ديگر شخصيت هاي جهادي در سطح كشور نتوانند در موضوعات مربوط به سياست و حكومتداري براي اين حلقات پشتيبان تروريست ها كه در ارگ رياست جمهوري فعاليت دارند مشكلي خلق نمايند.

آقای مسعود گفت: در اين جاي شك نيست كه رهبران جهادي ديگر قدرت دفاع از مردم و مجاهدين را ندارند، زندگي مادي، تجمل پرستي، ثروت و دور شدن از اهداف بزرگ سياسي و ملي، اين رهبران را در قبال مسايل بزرگ ملي كاملا بي تفاوت ساخته است، فعاليت هاي سياسي رهبران جهادي فقط و فقط در راستاي تامين منافع خودشان متمركز شده نه آرزوهايی كه مردم و طبقات پايين جامعه در سر دارند.

وی افزود: رهبران مجاهدين ديگر،  آن چهره هاي انقلابي نيستند كه از منافع مردم و مجاهدين دفاع كنند و يا قدرت اعمال فشار را بالاي حكومت داشته باشند، اكثرشان به مامورين خدمات ملكي تبديل شده اند و خصوصيات و كركترهاي يك رهبر را از دست داده اند. به آساني و با گرفتن امتيازات ناچيز با حكومت فاشيستي كنار مي آيند.

آقای مسعود در پایان اظهار داشت: مسؤليت نسل دوم جهاد و مقاومت است كه اجازه ندهند تا گروه هاي فاشيستي و مزدور همسو با تروريست ها تاريخ مبارزات آزادي بخش نسل قبلي را مخدوش سازند و فرزندان اصيل و واقعي اين سرزمين را به بهانه هاي مختلف دستگير و شكنجه نمايند. دستگيري عليپور را شديدا محكوم مينمايم  و خواهان آزادي هرچه زودتر اين شخصيت ضد طالب و داعش“>داعش هستم.

يکشنبه ۴ قوس ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان