شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » اسرائیل در افغانستان به‌دنبال ناامنی است، نه امنیت!

💢اخیرا گزارش‌ هایی به نقل از رییس شرکت اسرائیلی ای‌آر چلنج منتشر شده است که نشان میدهد مدیریت میدان هوایی کابل، قندهار، و هرات توسط اسرائیلی ها و مشخصا توسط تکنیسین های این شرکت انجام میشود

💢. همچنین شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در گزارشی گفته است که میدان های هوایی افغانستان از سوی امارات متحده عربی به یک شرکت اسرائیلی تسلیم داده شده که هم اکنون متخصصین اسرائیل در میدان های هوایی حضور و فعالیت دارند.

💢این در حالیست که طالبان امنیت میدان های هوایی را به امارات متحده عربی سپرده اند و این که اسرائیل و نیروهای اسرائیلی از این میدان ها سر بیرون کرده اند همان مثل معروف را زنده میکند که زیر کاسه، نیم کاسه است. بنابر این این موضوع که به صورت صددرصدی طالبان در جریان آن قرار داشته اند و جزء پروژه های امریکایی برای بی ثبات کردن آسیای میانه محسوب میشود، در کنار اینکه منطقه را با چالش هایی مواجه میکند، برای طالبان نیز زهری بیش نخواهد بود.

💢افغانستان با موقعیتی که دارد، اما متاسفانه دشمنانی در قالب دوست این کشور را سالهاست که به ویرانه ای تبدیل کرده که نتوانسته از زیر دود باروت نفس بکشد و صلح را تجربه کند. امریکا طی ۲۰ سال گذشته افغانستان را به حیات خلوتش تبدیل کرد و هر آنچه جنایت و خیانت بلد بود را انجام داد تا جایی که افغانستان ما تبدیل به فاسدترین، ناامن ترین، بی ثبات ترین و فقیرترین شد

💢.حالا هم با وضعیت فعلی که بحران مشروعیت داخلی و بین المللی وجود دارد، امریکا و غرب تلاش دارند تا با استفاده از این خلاها، پروژه داعش را در منطقه و از طریق افغانستان عملی سازند. بدون شک سربرآوردن اسرائیل از زیر پیراهن امارات، فردا روز داعش را نیز از داخل همین پیراهن بیرون خواهد آورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان