شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » افغانستان تیمی قوی‌ است/ هر دو تیم شانس پیروزی دارند

نشست خبری سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و ویتنام پیش از ظهر امروز در هتل «لوتوس» شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در این نشست خبری با اشاره به حضور «اتو فیستر» سرمربی نام‌دار و شناخته شده تیم ملی افغانستان گفت: افغانستان تیمی قوی است و نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده است.

نیروی فیزیکی قوی تیم فوتبال افغانستان

وی افزود: آنها یک مربی نام دار و با تجربه‌ای در اختیار دارند، ولی این باعث نمی‌شود که ما در بازی فردا شانسی نداشته باشیم. یکی از نکات قوت افغانستان فیزیک قوی این تیم است. این تیم روی پاس تمرکز زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ویتنام در پاسخ به سوال خبرنگار تلویزیون عصر در خصوص شکست در بازی مقابل افغانستان با توجه به بازی بعدی که مقابل اردن برگزار می‌شود، گفت : اردن تیم قوی این گروه است. ولی خوب ما در خانه بازی می‌کنیم. تیمی که در خانه بازی می‌کند همیشه بهتر است.

وی افزود: موضوع دوم این است که هنوز وقت زیادی تا بازی با اردن باقی مانده است در حال حاضر ما تمرکز داریم روی بازی فردا در مقابل افغانستان . فعلا نمی‌خواهم در خصوص اردن صحبت کنم.

 

وی در خصوص شانس صعود تیم‌ها از این گروه به جام ملت‌های آسیا نیز گفت: در گروهی که ما قرار داریم، شانس تیم‌های اردن ، افغانستان و ویتنام برای صعود زیاد است. البته کشور کامبوج نیز با وجود پیشرفت های چند وقت اخیرش شانس اندکی دارد، ولی باز هم فوتبال بازی ثانیه هاست و چیزی پیش بینی نمی‌شود.

وی در خصوص آمادگی‌های تیمش مقابل افغانستان گفت: برای رسیدن به تاجیکستان مسافرت بسیار طولانی داشتیم و ساعت‌های زیادی در پرواز بودیم. به خاطر همین مسئله فشار زیادی به بازیکنان تیم ما آمده و این خستگی تاکنون قابل حس است. ولی خوب اینها باعث این نمی‌شود که ما در بازی فردا نمایش خوبی نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در پاسخ به سوال خبرنگار تاجیکی که فردا تماشاگران تاجیکی نیز برای حمایت کشور همسایه و همزبان خود به ورزشگاه خواهند رفت، گفت: این یک امر طبیعی است که تیم ما فردا زیر فشار تشویق تماشاگران افغانستان و تاجیکستان هست.

وی تصریح کرد: ما هم طرفدار داریم. تعداد کمی از هواداران ما هم فردا هستند، ولی خوب بازی در مقابل هواداران حریف و حس کردن فشار تماشاگران تجربه جدیدی برای ما نیست. در فوتبال این یک امر طبیعی است.

فردا بازی سختی داریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ویتنام نیز افغانستان را یک تیم قوی قلمداد کرد و اذعان داشت: ویتنام برای بازی فردا آماده بوده و این اولین بار است که ما با افغانستان بازی می‌کنیم، بر اساس بررسی که داریم تیم افغانستان بسیار قوی است و فردا بازی سختی داریم.

وی در پایان گفت: ما حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم. شانس برد را هر ۲ تیم دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان