شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » بانک جهانی از سرمایه‌گذاری‌های کلان در افغانستان حمایت می‌کند

رئیس هیئت عامل اتاق تجارت صنایع بین المللی افغانستان گفت: بانک جهانی شماری از شرکت‌های افغانستان را از طریق «میگا» بیمه کرده است.

وی افزود: اما اطلاع‌رسانی از خدمات این سازمان بسیار اندک است و درحال حاضر نیاز است که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود تا زمینه‌های بهتری سرمایه‌گذاری‌ها فراهم شود.

در این حال، انجمن صاحبان صنایع افغانستان گسترش خدمات بیمه را ازسوی بانک جهانی برای افزایش سرمایه گذاری‌ها دراین کشور مهم می‌داند.

«سخی احمد پیمان»، رئیس انجمن صاحبان صنایع گفت:ما نیازداریم با در نظر گرفتن مشکلات زمینه‌های لازم در این بخش فراهم تا شرکت‌ها یک منبع تضمین سرمایه‌گذاری‌ها را داشته باشند، در غیر آن سرمایه‌گذاری‌ها در این کشور بیشتر نخواهند شد.

مسوولان این انجمن می‌گویند که درحال حاضر هیچ تضمینی برای مصوونیت سرمایه‌ها در افغانستان وجود ندارد و سرمایه‌گذاران با پذیرفتن خطرهای زیاد در این کشور فعالیت می‌کنند.

ودصم نوشت: نمایندگی تضمین سرمایه گذاری‌های چند جانبه بانک جهانی یا «میگا» با هدف تضمین سرمایه‌گذاری‌های بزرگ درکشورهای روبه توسعه ایجاد و خدمات بیمه را برای سرمایه‌گذاری‌های کلان در افغانستان فراهم می‌سازد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان