شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » حمله بر ساختمان وزارت داخله با کشته شدن ۱۰ مهاجم انتحاری به پایان رسید

مسؤولان در وزارت امور داخله افغانستان گزارش می‌دهند که حملۀ مهاجمان انتحاری بالای این وزارت با کشته شدن تمام حمله‌کننده‌ها، به پایان رسیده‌است.

نجیب دانش، سخن‌گوی وزارت امور داخله افغانستان می‌گوید که حوالی ساعت ۱۲ ظهر ام‌روز( چهارشنبه، ۹ جوزا)، ۱۰ مهاجم انتحاری بالای ساختمان این وزارت حمله کرده‌اند.

آقای دانش می‌گوید که حمله مهاجمان زمانی آغاز شدند که یک مهاجم انتحاری در نخست خود را در درب ورودی وسایط نقلیۀ وزارت داخله انفجار داده‌است.

سخن‌گوی وزارت امور داخله افغانستان می‌گوید که نیروهای امنیتی از پس درگیری حدود ۲ ساعته، ۱۰ مهاجم انتحاری راکشته و توانسته که ساحه را تحت کنترول  خود درآورند.

وی ادامه می‌دهد که هنوز عملیات نیروهای امنیتی به‌خاطر بررسی روی‌داد در ساحه جریان دارد.

از سوی‌هم، وی می‌گوید که شماری از مهاجمان انتحاری در هنگام حمله، لباس نظامی بر تن داشته‌‍اند.

آقای دانش می‌گوید که حملۀ مهاجمان انتحاری، تلفاتی بر نیروهای امنیتی و افراد ملکی گذاشته شده؛ اما از آمار مشخص آن اطلاعات به دست نمی‌دهد.

این درحالی‌ست که شاهدان عینی روی‌داد می‌گویند که شمار از زخمیان و کشته شده‌گان روی‌داد به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

ساختمان وزارت امور داخله افغانستان درحالی هدف حمله قرار می‌گیرد که قبل از این گروه طالبان هشدار داده بودند که مرکزهای نظامی را در شهر کابل، هدف قرار خواهند داد.

هرچند تا هنوز گروه طالبان در این مورد اظهار نظر نکرده؛ اما ظاهرا دیده شود که این کار از سوی افراد آنان صورت گرفته باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان