شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » داعش در افغانستان حضور ندارد/هر آنچه هست دسیسه پاکستان است

«امرالله صالح» رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان و رهبر روند سبز می گوید که گروه تروریستی داعش اصلا در افغانستان نیست و هرآنچه که هست دسیسه‌ای از همان دشمن اصلی یعنی پاکستان است.

صالح در صفحه فیسبوک خود نوشت: گفته شده که حمله بر مدرسه باقرالعلوم در شهر کابل کار داعش است در حالیکه تمام پایگاه های اصلی و عربی داعش زیر تهاجم است.

امرالله صالح ضمن دروغ خواندن ادعا ها مبنی بر حمله گروه تروریستی داعش به مسجد باقر العلوم نوشت: آنها (داعش) توانایی زیست در خانه‌های خود را ندارند و امکان ندارد در این حالت حمله‌ای را بر کابل برنامه ریزی نمایند.

وی تاکید کرده است که داعش در افغانستان اصلا نیست. آنچه هست دسیسه‌ای است از همان دشمن اصلی یعنی پاکستان.

صالح افزود اعلامیه منتشر شده در مورد مسجد و مدرسه باقرالعلوم توسط هسته‌های کوچک تروریستی ترتیب داده شده است که به دستور «آی اس آی» مرتکب جنایت میشوند و در ریشه و اصلیت طالب هستند.

این گفته‌های رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان در حالی بیان شده است که گروه طالبان حمله به مسجد باقرالعلوم را رد کرده و گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله خونین انتحاری را بر عهده گرفت.

گفتنی است که در حمله انتحاری روز دوشنبه (۱ قوس) در داخل مسجد باقرالعلوم واقع در ناحیه ششم شهر کابل دست کم ۳۲ تن از عزاداران اربعین حسینی شهید و بیش از ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.

این حمله تروریستی سومین حمله‌ای بود که در ایام ماه محرم الحرام به عزاداران حسینی صورت گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان