شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » داعش پروژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل است

یک عضو مجلس نمایندگان گفت که داعش پروژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و با هواپیماهای این کشورها به پاکستان و از آنجا به افغانستان منتقل می شوند.
«عبیدالله بارکزی» روز دوشنبه در میزگرد طلوع نیوز اعلام کرد که آمریکا برای مقابله با روسیه و چین تروریست ها را در پاکستان با ناز و نعمت نگهداری کرده و آموزش می دهد تا در مقابل روس و چین از آنان استفاده کند.
وی با تائید ادعای ژنرال دوستم که گفته بود اطلاعات بدست آورده که ۷ هزار داعشی سال آینده به شمال افغانستان انتقال داده می شوند گفت که تلاش برای انتقال شماری بیشتر از این هم ادامه دارد.
بارکزی گفت که روسیه از این طرح آمریکا و انگلیس آگاهی دارد و خوب می داند که چه چیزی در منطقه در حال وقوع است.
این عضو مجلس گفت که تروریست های داعش نمی توانند از مسیر ایران و یا مسیرهای دیگر دریایی وارد افغانستان و یا پاکستان شوند، بلکه آنان با هواپیماهای پیشرفته آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل به پاکستان وازآنجا به افغانستان انتقال داده می شوند.
وی پاکستان را بهترین کشور برای پیاده کردن طرح آمریکا، انگلیس و رژیم صیهونیستی خواند که محل خوبی برای آموزش و تجهیز آنان می باشد.
بارکزی این گزارش سازمان ملل متحد را رد کرد که داعش در کشور ضعیف شده است.
دراین حال سازمان ملل متحد نیز چند روز پیش گزارشی را منتشر کرد که ۴۵ هزار جنگجوی ضد دولت افغانستان در کشور حضور دارند که ۲۲ درصد آنان جنگجویان خارجی هستند.
در این گزارش افزوده شده است که روابط القاعده با طالبان بهبود یافته و در جنگ با دولت این گروه را همکاری می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان