شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » دور کالاهای پاکستانی و هندی را خط کشیدیم

«عبدالبصیر سالنگی» والی فراه در نشست با تجار بخش خصوصی خراسان‌جنوبی در محل اتاق بازرگانی بیرجند اظهار داشت: در بازدید از مرز ماهیرود متوجه مزیت‌های فراوان این مرز شدیم که موجب خرسندی افغانستان بوده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه جمهوری افغانستان هنوز نتوانسته مشکلات امنیتی که در آن سوی این مرز وجود دارد را رفع کند، تصریح کرد: برای رفع این مشکل پیگیری می‌کنیم تا کالاهای با مزیت بالا وارد افغانستان شوند.

والی ولایت فراه افغانستان عنوان داشت: در بازدید از شهرک صنعتی بیرجند نیز متوجه شدیم مزیت فراوانی برای تولید کالا در این شهرک وجود دارد.

سالنگی با بیان اینکه تجار افغانستانی نباید کالاهای بی‌کیفیت را وارد افغانستان کنند، تصریح کرد: تجار ایرانی نیز نباید این امر را بپذیرند که کالاهای بی‌کیفیت را به بازار افغانستان عرضه نمایند.

وی افزود: به دلیل کیفیت پایین کالاهای پاکستانی و هندی دور آن‌ها را خط کشیده‌ایم، بنابراین هم تولیدکنندگان ایرانی و هم تولیدکنندگان افغانستانی باید تأمین کالاهای باکیفیت را با جدیت دنبال کنند.

والی ولایت فراه افغانستان با اشاره به رغبت بازار افغانستان برای استفاده از کالاهای ایرانی خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در این راستا وجود دارد که تجار ایرانی کالاهای باکیفیت خود را وارد بازار افغانستان نمایند.

/انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان