شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » رئیس جمهور حمله به مراسم تجلیل از میلاد پیامبر در کابل را جنایت در برابر اسلام و بشریت عنوان کرد

رئیس جمهور ضمن محکوم کردن حمله به مراسم تجلیل از میلاد پیامبر اسلام در هوتل اورانوس آن را جنایت در برابر اسلام و بشریت دانست.

 ساعاتی پیش یک حمله کننده انتحاری خودش را در هوتل اورانوس جایی که علمای دینی برای گرامیداشت از میلاد پیامبر اسلام(ص) جمع شده بودند منفجر کرد که در این رویداد تاکنون ۶۰ نفر شهید و بیش از ۸۰ نفر دیگر زخمی شده است.

محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور لحظاتی پیش طی بیانیه ای این حمله تروریستی تکفیری را محکوم کرد و گفت که تروریستان دست به جنایت نابخشودنی زدند و علمای دین و شمار دیگری از هموطنان ما را شهید و زخمی کردند.

رئیس جمهور غنی ضمن محکوم کردند شدید این عمل جنایت‌کارانه و ضد اسلامی، گفت که حمله تروریستی بالای محفل تجلیل از میلادالنبی و اندیشه های پیامبر بزرگ اسلام که پیام صلح و رحمت را به همراه داشت، دشمنی با ارزش‌های اسلامی و راه و رسم نبی کریم(ص) را نشان می دهد.

رئیس جمهور ضمن اینکه هدف قراردادن تجمع علمای دین را جنایت در برابر اسلام و بشریت دانست، گفت که پیامبر بزرگ اسلام همواره مسلمانان را به اخوت و برادری دعوت می کرد و از خونریزی و عداوت باز می‌داشت، اما تروریستان وحشی با انجام این گونه اعمال جنایت‌کارانه یکبار دیگر خلاف دستورات آن حضرت(ص) عمل کردند و خون مسلمانان بی گناه را ریختند.

رئیس جمهور کشور مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده های قربانیان این رویداد المناک ابراز کرد و به مسئولین مربوطه هدایت تا به خاطر رسیدگی عاجل به مجروحین، از تمام امکانات شان استفاده نمایند.

 

سه شنبه ۲۹ عقرب ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان