شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » ستیغ: بررسی قضایای انتخاباتی از سوی کمیسون شکایات انتخاباتی جریان دارد

کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که تا کنون شکایات انتخاباتی ۱۸ ولایت از سوی این کمیسیون بررسی شده است که نتایج آن نیز توسط کمیسیون مستقل انتخابات اعلام گردید و نتایج نهایی سه ولایت به زودی به کمیسیون مستقل انتخابات ارسال می گردد.

محمد علی ستیغ رییس دارالانشای کمیسیون شکایات انتخاباتی امروز طی کنفرانس مطبوعاتی به رسانه ها گفت که کار روی نتایج نهایی ولایت های باقی مانده جریان دارد که نتایج ولایت های هرات، پکتیکا و بلخ نهایی شده و پس از امضا به کمیسیون مستقل انتخابات ارسال خواهد شد.

آقای ستیغ هم چنان افزود که نتایج ولایت های غور، بادغیس، لوگر و حوزه سک ها به کمیسیون مستقل انتخابات فرستاده شده؛ اما تا کنون از سوی کمیسون مستقل انتخابات اعلان نگردیده است.

به گفته آقای ستیغ قضایای ولایت های بغلان، کندز، پکتیا، هلمند، کندهار، ننگرهار، میدان وردک، کابل و حوزه کوچی ها تحت بررسی قرار دارد و تا کنون نهایی نشده است.

رییس دارلانشای کمیسیون شکایات انتخاباتی هم چنان ابراز امیدواری نمود تا کمیشنران تازه به این کمیسیون ها معر فی شوند و تا سکتگی در روند کار این دو کمیسیون وارد نشود.

این در حالیست که روز سه شنبه رییس جمهوری کشور کمیشنران کمیسیون های انتخاباتی را از وظایف شان سبکدوش نموده و روسای دارالانشای این دو کمیسیون را به عنوان سرپرستان در این ادارات گماشتند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان