شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » شناسنامه‌ الکترونیکی تا زمان حل مشکلات حقوقی توزیع نمی‌شود

 «عبدالله عبدالله»، رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان تأخیر در روند توزیع شناسنامه‌های الکترونیکی را بجا خواند و تأکید کرد این کار باید زمانی آغاز شود که مورد توافق اقوام و مردم افغانستان باشد.

عبدالله امروز در نشست شورای وزیران گفت: توزیع شناسنامه‌های الکترونیکی با هویت‌ملی مردم افغانستان ارتباط دارد و این موضوع نباید باعث تفرقه مردم شود.

وی افزود: تمامی بحث‌ها باید باعث اتحاد مردم شود، نه اختلاف، بنابراین هر تصمیمی در این زمینه باید نگرانی‌های مردم و بخش‌های مختلف جامعه را در نظر گیرد.

عبدالله خاطرنشان کرد: در این زمینه در کنار جنبه‌های حقوقی و قانونی مسئله نظریات مردم مهم است و باید در آن رضایت و توافق تمام شهروندان به دست آید.

رئیس اجرائیه افغانستان با اشاره به اینکه تأخیر در توزیع شناسنامه‌های الکترونکی در مرحله کنونی امری به‌جا و مطلوب  است، تصریح کرد: در شرایط کنونی مهم‌ترین مسئله حفظ وحدت مردم افغانستان است.

عبدالله در پایان گفت: این موضوع به تمام مردم افغانستان تعلق دارد و نباید بخشی از جامعه خود را از این روند بیرون و جدا احساس کند.

این در حالی است که مسئولان اداره ثبت احوال افغانستان به تازگی اعلام کردند که هیچ‌گونه مشکل قانونی و سیاسی، سد راه توزیع شناسنامه‌های الکترونیکی وجود ندارد و روند توزیع آن در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان