شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » عبدالله: دشمنان مردم افغانستان بهای سنگینی را خواهند پرداخت

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ریاست اجرایی افغانستان در پی حمله تروریستی به ساختمان وزارت رفاه این کشور، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که تروریست‌های بد سرشت و دشمنان انسانیت بار دیگر با حمله به غیرنظامیان در وزارت رفاه افغانستان و اداره شهدا و معلولان، دست به جنایت بشری زدند. در این حمله تروریستی شماری از شهروندان بیگناه افغانستانی جان باختند و تعدادی هم زخمی شدند که اکثر قربانیان این رویداد تروریستی غیر نظامیان هستند.

همچنین در ادامه این بیانیه ریاست اجرایی افغانستان تاکید کرد که دشمنان مردم افغانستان و حامیان خارجی آنها باید بدانند که حکومت و شهروندان این کشور اراده محکمی برای مقابله با آنان دارند و این حملات بزدلانه و جنایتکارانه نمی‌تواند ما و کشور ما را از روند تحول و پیشرفت باز دارد. جنایتکاران تروریست مطمئن باشند که این حمله‌های تروریستی بی‌پاسخ نمی‌ماند و بهای سنگینی را خواهند پرداخت.

ریاست اجرایی افغانستان خاطرنشان کرد که افغانستان در وضعیتی به سر می‌برد که تلاش‌های صلح برای پایان جنگ در دستور کار حکومت و همکاران منطقه‌ای و جهانی ما قرار دارد. مردم افغانستان نیز به این ندای صلح‌جویانه با خرسندی پاسخ مثبت داده‌اند. دشمنان مزدور و خود فروخته که هیچ مرز و محدوده‌ای برای اعمال جنایتکارانه خود نمی‌شناسند، با این حمله نشان داده‌اند که هیچ اعتنایی به خواست مردم افغانستان ندارند و دست آلوده به خونشان را از جنایت کوتاه نمی‌کنند.

همچنین این بیانیه ضمن محکومیت شدید این جنایت بشری، برای جان باختگان این رویداد غم‌انگیز بهشت برین، و برای زخمی‌ها تندرستی کامل و زودهنگام و برای خانواده‌های قربانیان صبر آرزو کرد.

/انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان