شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » عملکرد پاکستان در برابر افغانستان صادقانه نیست

سید «نادر شاه بحر» عضو مجلس نمایندگان افغانستان در رابطه با دعوت مدیران دولت وحدت ملی از رئیس ستاد ارتش پاکستان به کابل می‌گوید که تازمانی پاکستان صداقتش را در عمل نشان ندهد نباید به آن کشور اعتماد شود.

عضو مجلس نمایندگان افغانستان در گفتگو با جمهور خاطرنشان کرد: در طول تاریخ سیاست پاکستان توسط ارتش آن کشور به پیش برده است اما تازمانی که صداقت پاکستان در امر مبارزه با تروریست و همکاری با کشور افغانستان در عمل نشان داده نشود آن کشور قابل اعتماد نیست.

وی افزود: ما طرفدار مذاکره با هرکشور همسایه هستیم اما موضوع پاکستان بر می گردد به این که قناعت دولت افغانستان را بدست آورد، تا به شکل عملی صداقت‌شان را نشان ندهد مورد اعتماد افغانستان نیست.

این عضو مجلس نمایندگان می‌گوید که مردم افغانستان نسبت به صادق بودن پاکستان در قبال مبارزه با ترویسم در افغانستان بی مسئولیت هستند و همکاری برای مبارزه با تروریست در گذشته هیچ نتیجه درپی نداشته است.

جمهور نوشت: ژنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان به مناسبت سال نومیلادی شب اول سال نو با مدیران  دولت وحدت ملی تلفنی صحبت و متعهد شد که با دولت پاکستان برای برقراری صلح و تأمین امنیت در افغانستان همکاری می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان