شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » مسئول روابط خارجی تیم احمد مسعود: نیروهای مخالف طالبان آماده تقویت روابط با آمریکا هستند

 «میثم نظری» مسئول روابط خارجی جبهه مقاومت ملی افغانستان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ما مشتاقیم روابط خود را با دوستان افغانستان در جامعه جهانی، به ویژه آمریکا تقویت کنیم».

وی افزود: این جبهه از حمایت سیاسی و اخلاقی که پس از آگوست ۲۰۲۱ میلادی از سوی دوستان خوب خود در کنگره دریافت کرده است، قدردانی می‌کند.

«مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌تر در یک گفتگوی تلویزیونی تأکید کرده بود که می‌خواهد با سران «اتحاد شمال» از جمله احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی گفتگو کند.

وی گفته بود: «ما می‌توانیم تلاش کنیم رفتار طالبان عوض شود اما نمی‌خواهیم به طالبان رشوه بدهیم. من دوست دارم با آن عده سران اتحاد شمال که فعال و زنده هستند گفتگو کنم‌‌».

مک کال تصریح کرده بود: آمریکا می‌خواهد اطمینان حاصل کند که افغانستان دیگر مثل گذشته به یک تهدید برای این کشور و جهان غرب تبدیل نمی‌شود.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته نیز در نشستی درباره افغانستان تأکید کرده بود که طالبان یک گروه تروریستی است اما حکومت جو بایدن تلاش می‌کند این گروه را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان