شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » همه مهاجران ویزای حضور در اربعین را دریافت خواهند کرد

«محمد عجمی» مدیر کل امور اتباع مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی جزئیات تازه‌ای از روند صدور ویزا برای زائران کربلا در خراسان رضوی را تشریح کرد.

وی در مورد کسانی که تاکنون ویزاهای خود را دریافت کردند، گفت: تاکنون ۱۵ هزار نفر از مهاجرین ویزاهای خود را از استان خراسان رضوی دریافت کردند و امروز (۴ شنبه) یک محموله دیگر شامل ۴ هزار ویزا تا بعدازظهر به دست مهاجرین خواهد رسید.

عجمی تاکید کرد:مهاجرین هیچ گونه نگرانی نداشته باشند، برای همه آنان ویزا صادر خواهد شد و تا روز ۵ شنبه و حداکثر تا روز جمعه همه زائران دفترچه‌های خود را دریافت خواهند کرد.

مشاور استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: به محض اینکه دفترچه و ویزا از تهران صادر شود به سرعت به مشهد منتقل می‌شوند و دفاتر کفالت مکلفند در سریع‌ترین زمان ممکن آنها را تحویل مهاجرین بدهند.

عجمی در مورد کسانی که ویزاهای خود را تاکنون دریافت نکردند، افزود: مهاجرین از مراجعه مکرر و ازدحام در مقابل دفاتر کفالت خودداری کنند، به محض رسیدن ویزا، مسئولان دفاتر کفالت با اتباع تماس می‌گیرند و آنان را از آمدن دفترچه‌ها مطلع می‌کنند.

مدیر کل امور اتباع خارجی خراسان رضوی تاکید کرد: تنها منبع اطلاع رسانی در مورد مهاجران در خراسان رضوی اداره کل امور اتباع است و مهاجرین به شایعات توجه نکنند و انشاالله همه مهاجرین می‌توانند در این سفر معنوی حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ۴ گروه از اداره کل امور اتباع در حال بازرسی از دفاتر کفالت هستند و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و مهاجرین اطمینان داشته باشند که به محض رسیدن مدارک، دفاتر کفالت مکلف به تحویل آن به زائران هستند.

عجمی در مورد وضعیت عبور زائران افغانستانی از مرز شلمچه هم گفت: خوشبختانه تردد زائران غیرایرانی از مرز شلمچه با نهایت دقت و آرامش در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و ما امیدواریم که این روند در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان