شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » هند روادید چند بار ورود را برای اتباع افغانستان صادر می‌کند

هند تسهیلات بیشتری را برای دادن روادید (ویزا) به اتباع افغانستان در نظر گرفته است.

این تسهیلات شامل ویزای متعدد (چندبار ورود) یکساله برای اتباع افغانستان می‌باشد، که دارنده این ویزا می‌تواند در هر بار ورود تا نود روز در این کشور بماند.

در پایگاه اطلاع رسانی سفارت هند در کابل که امروز منتشر شد، آمده است که در دادن روادید (ویزا) این کشور به شهروندان افغانستان تسهیلاتی در نظر گرفته شده، لذا آنها می‌توانند آسانتر از قبل به کشور هند سفر کنند.

بر اساس این تصمیم حکومت هند، زمان ویزای گردشگری چندبار ورود به یک سال افزایش یافته است که دارنده این ویزا می‌تواند در هر بار ورود تا نود روز در این کشور بماند.

گفتنی است که در گذشته، زمان ویزای هند برای اتباع افغانستانی ۳۰ روز بود، و دارنده ویزا پس از پایان این زمان ۶۰ روز بعد می‌توانست دوباره ویزا اخذ و به هند سفر نماید.

بر این اساس، حکومت هند از بازرگانان افغانستان خواسته در صورتی که از هند دیدار کنند و زمینه‌های سرمایه‌گزاری را در این کشور فراهم کنند، برای آنها ویزاهای یک تا پنج‌ساله در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش آوا، دولت هند، هدف از ایجاد تسهیلات در دادن ویزا به شهروندان افغانستان را گسترش هر چه بیشتر روابط میان کابل و دهلی‌نو  خوانده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان