شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » وعدۀ وزیر دفاع افغانستان به شهروندان غزنی

جنرال طارق شاه‌ بهرامی، وزیر دفاع ملی افغانستان به شهروندان غزنی اطمینان می‌دهد که تا ۲۴ ساعت آینده، تغییرات گسترده در آن ولایت به میان خواهد آمد.

وزیر دفاع ملی افغانستان می‌گوید که نیروهای دفاعی و امنیتی افغان در داخل شهر غزنی با تروریستان می‌جنگند و تغییرات قابل ملاحظه‌یی به زودی میان خواهد آمد.

آقای بهرامی هم‌چنان می‌گوید که نیروهای ویژه‌اش تا حدود یک هزار تن به شهر غزنی رسیده‌اند.

این درحالی‌ست که جنگ میان نیروهای دولتی افغان و گروه طالبان وارد پنجمین روز گشته و گزارش‌ها می‌رسانند که ام‌روز بار دیگر، درگیری میان آنان آغاز شده‌است.

شهروندان ولایت غزنی هم مرکز آن ولایت را به دلیل وضعیت بد امنیتی ترک کرده، شماری به کابل و یک تعداد دیگر آن به ولایت‌های هم‌جوار پناه‌ برده‌اند.

گفتنی‌ست که گروه طالبان با وارد داخل شهر غزنی و آغاز حمله‌های شان، شماری از نهادهای دولتی را به آتش کشیدند و آنتن‌های مخابراتی را به طور کابل نابود کرده‌اند.

گفتنی‌ست که تلفات افراد ملکی و نیروهای امنیتی در جنگ ولایت غزنی بسیار زیاد و گفته می‌شود که مراکز صحی پر از قربانیان نبردهای شدید چندین روزه گردیده و جای برای تداوی سایر افراد هم باقی نمانده‌است.

مسؤولان ارشد امنیتی روز گذشته در یک نشست خبری اعلام کردند که بخش‌های مهم شهر غزنی زیر کنترول نیروهای دولتی قرار دارند و عملیات برای نابودی آنان جریان دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان