شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » افغانستان: حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

 وزارت خارجه طالبان در واکنش به یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین نوشت: حملات پیاپی و ظالمانه اشغالگران صهیونیستی در شهر جنین فلسطین را محکوم می‌کنیم و خواهان توقف فوری آن هستیم.

اطلاعیه می‌افزاید: حملات وحشیانه و عملکرد ظالمانه نیروهای صهیونیستی خلاف تمامی قوانین بوده و تداوم آن به نفع هیچ طرفی نیست و وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخوندزاده» رهبر طالبان در پیام عیدانه خود به مناسبت عید قربان با اشاره به مسئله فلسطین، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه زنان، کودکان و مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کرده بود.

وی همچنین خطاب به دیگر کشورها خواسته بود «تا در راستای جلوگیری از این جنایت بزرگ و ظلم‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی وظیفه خویش را ادا نمایند».

طالبان همواره جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی، اسلامی و بشردوستانه خوانده و خواستار اقدام عملی علیه این اقدامات غیرانسانی شده است.

طالبان از زمان به قدرت رسیدن همواره اعلام کرده که خواستار روابط خوب با همه کشورهای منطقه و همسایه است، اما تصریح کرده که مخالف هرگونه روابط با رژیم نامشروع صهونیستی می‌باشد.

چندی پیش نیز «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان با اعلام موضع هیئت حاکمه افغانستان درباره مسئله فلسطین گفته بود: اسرائیل یک رژیم نامشروع صهیونیستی است و ما هیچگاه آن را به‌رسمیت نمی‌شناسیم. اسرائیل غده‌ای در پیکره امت اسلامی است؛ قدس قضیه مشترک میان مسلمانان است و همه مسلمانان باید حول آن متحد شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان