شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » افغانستان: فاجعه غزه داغ سیاه بر پیشانی بشریت است

«محمدحسن آخوند» نخست‌وزیر حکومت طالبان در پیامی به مناسب فرارسیدن ماه رمضان خواستار اقدام عملی سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

در این پیام آمده است: ماه مبارک رمضان امسال در حالی فرا می‌رسد که فلسطین به عنوان بخش جداناپذیر جهان اسلام به ویژه غزه مورد ظلم و‌ وحشت شدید متجاوزان صهیونیست قرار دارد و جهان با چشمان باز نظاره‌گر آن است.

وی افزود: «ما یکبار دیگر از تمام بشریت به‌ویژه سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اسلامی می‌خواهیم که مسئولیت خودشان را در راستای پایان دادن این ظلم ادا کنند و به‌طور فوری از مسلمانان مظلوم غزه دستگیری و حمایت نمایند».

«محمد حسن آخوند» تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد در پیشانی تاریخ بشریت یک داغ سیاه است و کشورهایی که راه این ظلم را هموار کرده‌اند و یا برای جلوگیری آن تلاش واقعی نمی‌کنند، شرکای جرم اشغالگران صهیونیست هستند.

نخست وزیر حکومت طالبان در ادامه ابراز امیدواری کرد به برکت این ماه بین مسلمانان اتحاد و همدلی کامل به وجود آید و افزود مسلمانان به مردم مسلمان فلسطین کمک کنند.

رهبر طالبان نیز پیش‌تر در فایل صوتی اعلام کرده بود با وجود ادعای غرب مبنی بر تامین حقوق بشر اما مسلمانان در فلسطین نسل کشی می‌شوند.

«ملا هبت الله آخوندزاده» در این فایل صوتی با اشاره به غربی‌ها تاکید کرده بود «امروز این صدای جاهلان و ظالمان در مورد حقوق بشر را در دنیا می‌شنوید اما در فلسطین ظلم سختی بر مسلمانان ادامه دارد و نسل‌کشی می‌شوند».

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان