شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » بازگشت سربازان آمریکا به خط مقدم جبهه‌های افغانستان را نمی‌خواهیم

ژنرال «محمد نسیم سنگین»، فرمانده نیروهای ارتش ۲۰۱ سیلاب، که نیروهایش را برای مقابله با مخالفان مسلح در شهرستان «چپرهار»  مدیریت می‌کند، گفت: ما یک چیز را نمی‌خواهیم و آن بازگشت سربازان خارجی به خط مقدم جبهه‌های افغانستان است.

وی افزود: ما یک چیز را نمی‌خواهیم و آن بازگشت سربازان خارجی به خط مقدم جبهه‌های افغانستان است.

شهرستان چپرهار ولایت ننگرهار، منطقه حاصلخیز برای مزارع خشخاش بوده و زمان برداشت فصل آن، نزدیک است.

گاهی سر و صدای شلیک‌ها را می‌توان از چندکیلومتری شنید، اما ژنرال سنگین می‌گوید که این عملیات به خوبی پیش رفته و مرکز شهرستان با تلفات کمی پاکسازی شده است.

سربازان وی با اعتماد به نفس، درحال مبارزه با مخالفان مسلح هستند همه بر یک باور هستند که آنها نیازمند حمایت بیشتر  هستند.

«اسدالله خان»، یک سرباز ارتش ملی افغاسنتان ، می‌گوید که آمریکایی‌ها  بجای  پرتاب مادر بمب‌ها در شهرستان اچین، باید نیرو‌های افغان را کمک کند.

از سوی دیگر، فرمانده نیروهای چهار ارتش سیلاب بر این باور است که در حال حاضر، سربازان نیروهای خارجی در جبهه‌های افغانستان، مورد استقبال نیستند.

درحالی که مقامات آمریکا  قصد دارند تا ۵ هزار مربی نظامی بیشتر را به افغانستان بفرستد، بیم آن می‌رود که مقدمه‌ای برای بازگشت آمریکا به جنگ در افغانستان شود.

صدای آمریکا نوشت: نیروهای افغان می‌گویند که برای مبارزه به تجهیزات بیشتر نیازمند و اگر به طور درست تجهیز شوند، به تنهایی، دشمن را در میدان جنگ شکست خواهند داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان