شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » تأکید ریاست اجرائیه بر حل مشکلات مالیه‌دهی

معاون سخنگوی ریاست اجرائیه می‌گوید که برای حل بنیادی مشکلات بازرگانان در کار مالیه دهی، قرار است که یک نشست مشترک نماینده‌گان بخش خصوصی و وزارت‌های عدلیه و مالیه به ریاست رئیس اجرائیه برگذارشود

ریاست اجرائیه حکومت وحدت ملی بر حل مشکلات مالیه دهی از سوی بازرگانان و نیز بر آوردن سهولت‌های لازم برای سرمایه گذاری و بازرگانی در کشور تاکید می‌ورزد.

معاون سخنگوی ریاست اجرائیه می‌گوید که برای حل بنیادی مشکلات بازرگانان در کار مالیه دهی، قرار است که یک نشست مشترک نماینده‌گان بخش خصوصی و وزارت‌های عدلیه و مالیه به ریاست رئیس اجرائیه برگذارشود.

بازنگری قوانین مالیات برعایداد و امورمالیاتی در کشور و نیزحل مشکلات در نشان دادن بیلانس بازرگانی پیش از وقت از مسایلی‌اند که در نشست مشترک بازرگانان ولایت کندهار با رئیس اجرائیه در بارهء آنها بحث شده است.

معاون سخنگوی ریاست اجرائیه حکومت وحدت ملی با ابراز این مطلب می‌گوید که برای حل بنیادی این مشکل بزودی یک نشست مشترک بخش خصوصی و دولتی به ریاست رئیس اجرائیه برگذار خواهد شد.

جاوید فیصل، معاون سخنگوی ریاست اجرائیه، گفت: «هدف اینست که چگونه می‌توانیم زمینه‌های لازم برای کار و بار بازرگانان درکشور فراهم سازیم و مشکلات را در این بخش حل سازیم.»

سخنگوی اتاق تجارت و صنایع می‌افزاید که مشکل مالیاتی در کشور سبب رکود کار و بار شده است و اگر به این مشکلات رسیده‌گی نشود، بسیاری از بازرگانان از ادامه کار در کشور دست خواهند کشید.

صیام پسرلی، سخنگوی اتاق تجارت و صنایع، گفت: «ما تلاش داریم مشکلات در این بخش را حتا تا رئیس جمهور برسانیم، و اگر اقدام جدی نشود برای حل این مشکلات، حتا بسیاری از بازرگانان از بازرگانی دست خواهند کشید.»

ازسویی هم سخنگوی اتاق تجارت و صنایع می‌افزاید که حکومت برای حل مشکل کمبود برق برای کارخانه‌های کشور وعده سپرده بود که روزانه کم ازکم هشت ساعت به تمامی کارخانه‌های کشوربرق بدهد، اما به باور آنان در حال حاضر بسیاری از کارخانه‌ها به روزها برق ندارند و این کار نیز یک معضل بزرگ فراراه کار کارخانه‌داران در کشور است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان