شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » ترامپ اشتباه بزرگ ملت آمریکا

به نقل از گذشتگان علم وادب :

 ترک مسلک کرد عاقل خان  ز نادانی    کجا کاری کند عاقل که باز آرد پشیمانی!

آقای ترامپ در نتیجه ی ترک مسلک گرفتاربی مسلکی گویی شده است.

با این وضع دیری نخواهد گذشت که ترامپ سیاسیون خودش در داخل دولت را، هم تروریست خطاب کند. واگر چنانچه کند، جای تعجب نیست.

تعجب زمانی بود که ملت متمدن آزاد پای صندق های رای رفتند و او را انتخاب نمودند. باید گفت:یا ملت آمریکا  هوشیار است و راست می گوید. یا ترامپ.

اگر ترامپ را هوشیار میدانند و از گفته ها و عملکردش راضی هستند وقتی می گوید ما را به افغانستان چه که از ۶۰۰۰ کلیومتر دوتر بیاییم و بر ضد تروریزم بجنگیم خوب بر گردند و بروند.

اینکه ملت افغانستان را تروریست خطاب کرده است ، جالب است که آقای ترامپ برای حمایت از ملت تروریزم نیروهایش را فرستاده تا در حمایت از تروریستها با تروریسها بجنگد. که در این صورت دچار تناقض گویی شده است.که شایسته ملت بزرگ آمریکا نمیباشد.

اگر چنانچه ترامپ را سالم نمیدانند شاید آسان ترین راه این باشد که یک بار برای گرفتن رای شان در خیابان ها حضور پیدا کنند و به سادگی عدم کفایت او را سر داده و رای خود را بگیرند. که اگر چنین کنند . نه تنها برای خود ترامپ خدمت کرده که برای بسیاری از ملل جهان خدمت کرده اند.

بنظر ترامپ اشتباه بزرگ ملتی بوده است که بیشتر از این اگر عنوان ریاست جمهوری آن ملت را داشته باشد گذشته از اینکه توهین به ملت آمریاست که شمارش معکوس آمریکا شروع میشود تا به سرنوشت شوروی سابق مبتلا گردد.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان