شما اینجا هستید
آرشیو مطالب » دستور غنی به والیان تمام ولایت های افغانستان در روزهای آتش بس

محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان به والیان تمام ولایت‌های کشور دستور داده تا جهت بهبود وضعیت حکومت‌داری محلی، با شهروندان ولایت‌های مربوطۀ شان نشست‌های را برگزار کنند.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که آقای غنی پس از چاشت روز گذشته، با والیان و مسؤولان ملکی و نظامی ۳۴ ولایت کشور، نشست ویدیویی داشته‌است.

به اساس خبرنامه، رییس جمهور کشور به والیان ولایت‌ها هدایت داده تا که به هدف بهبود وضعیت حکومت‌داری محلی و ارایه خدمات به‌تر به شهروندان، با اقشار مختلف جامعه، نشست‌های مشورتی برگزار کنند.

رییس جمهور غنی گفته که هدف کار حکومت، به دست آوردن رضایت مردم بوده  و کارهای باید در این بش صورت گیرد.

در عین زمان، آقای غنی از مسؤولان امنیتی و نظامی در سراسر کشور، به‌خاطر مدیریت سالم آتش‌بس قدردانی نموده و بر تامین امنیت شاه‌راه‌ها، مراکزشهرها و سایر مناطق تاکید کرده‌است.

سرفرمان‌ده قوای اعلی مسلح می‌گویثد که عملیات تصفیه‌یی در مناطق زیر تهدید دارد و افزود هرخطری که متوجه مردم و تمامیت ارضی افغانستان باشد، باید اقدامات همه‌جانبه برای دفع آنان اتخاذ شود.

باید گفت که رییس جمهور هم‌چنان اظهار کرده که حکومت موچک‌ترین خطری را در بحث‌ آتش‌بس پذیرفته نمی‌تواند و در حین آتش‌بس در مقابل هرنوع تعرض، نیروهای امنیتی کشور پاسخ خواهند داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

افغان کلکین – اخبار افغانستان | مطالب روز جامعه افغانستان